Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز یکشنبه در نود و نهمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، گفت: اجرای برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان متناسب با وضعیت کرونا در منطقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او  با اشاره به ظرفیت فضای رسانه‌ای افزود: از ۲ ابزار رسانه و تبلیغات محیطی در ماه مبارک رمضان امسال بهره خواهیم برد.

احمدی از تشکیل ۱۵ کارگروه ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: کارگروه کودک و نوجوان، کتاب، مسجد، قرآنی، رسانه‌ای و تبلیغ نوین مهمترین کارگروه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، ادامه داد: بی‌شک حال معنوی ماه مبارک رمضان و انتقال معارف دینی در فضای واقعی بیشتر از فضای مجازی قابل لمس و بهره برداری است، اما در شرایط کنونی که حفظ سلامت جسمی مومنین امری مهم است باید از این ابزار قوی بیشترین استفاده را بکنیم.

احمدی تعطیلی مساجد در ماه مبارک رمضان را اقدامی غیر کارشناسانه عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رفت تصمیم برای تعطیلی مساجد با مشورت کارشناسان امر صورت می‌گرفت، اما به هر حال باید منتظر فروکش کردن آمار مبتلایان باشیم تا شاید بتوانیم نیمه دوم ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر مراسماتی با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن اعتراض به تصمیم دولت مبنی بر تعطیلی مساجد در ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و دلدادگی ملت مومن و حقیقت جوی ایران فرصتی برای پالایش نفس از رذایل است و توجه به این ماه مبارک و اعمال وارده آن بر هر مرد و زن مومنی واجب است از این رو نمی‌توان به سادگی نسبت به برقراری و عدم برقراری مساجد و مراسمات در این ماه مبارک تصمیم گیری کرد.

او با بیان اینکه عاشقان اباعبدالله حسین (ع) در ماه محرم و صفر ثابت کردند عزاداری و برقراری عزا با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی امکان پذیر است، افزود: طبق آمار رسمی ستاد ملی کرونا پس از ایام عزاداری بیشترین موارد رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط هیئت های مذهبی و مساجد بوده و کمترین آمار مبتلایان را داشته است؛ بنابراین تعطیلی مراسمات و مساجد در ماه مبارک رمضان تصمیمی شتاب زده است.

احمدی گفت: انتظار می‌رفت ستاد ملی کرونا در ایام نوروز محدودیت‌های بیشتری را برای پیشگیری از شیوع کرونا در کشور اعمال می‌کرد تا امروز مجبور به تعطیلی مغازه‌ها و مراکز فرهنگی و مذهبی نمی‌شدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مهار کرونا در کشور گفت: مهار کرونا منوط به رعایت همه مردم و وحدت عملی نسبت به مواجهه مردم با این ویروس منحوس است.

 

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان تبلیغات اسلامی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ماه مبارک رمضان تعطیلی مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

کد خبر 6095677

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جدیدترین خودروی فراری با قدرت و ظاهری عجیب
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»