Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:34:15 GMT

توزیع یک میلیون بسته معیشتی و پروتئینی/شناسایی نیازمندان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۶۷۴۹

توزیع یک میلیون بسته معیشتی و پروتئینی/شناسایی نیازمندان

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: یک میلیون بسته معیشتی و پروتئینی در میان آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید سلیمانی در خصوص اقدامات حمایتی این بنیاد گفت: یک میلیون بسته پروتئینی معیشتی در میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در استان‌های زلزله زده مانند سیستان و بلوچستان، بوشهر، سی‌سخت و خوزستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: همچنین ۸ هزار خانواده‌ای که سرپرست خود را از دست داده اند، خانواده‌های زندانیان، مادران باردار دچار سو تغذیه و کودکان زیر ۶ سال که با همکاری وزارت بهداشت شناسایی شدند جزو جامعه هدف ما برای کمک، حمایت و توزیع بسته‌های معیشتی بودند.   مدیر عامل بنیاد احسان تاکید کرد: بدین منظور ۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.   سلیمانی گفت: سازماندهی گروه‌های جهادی برای کمک در مناطق محروم و زلزله‌زده مانند سی سخت و حمایت از آنها برای ورود به بازسازی این مناطق از جمله اقداماتی بود که در نوروز امسال انجام شد.   وی به برنامه‌های سال جاری بنیاد احسان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌های مختلفی برای شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌دیده در نظر داریم و سعی داریم توسط گروه‌های جهادی این برنامه‌ها را اجرایی کنیم.   مدیرعامل بنیاد احسان ادامه داد: تقویت گروه‌های جهادی متخصص و تنوع خدماتی که این گروه‌ها ارائه می‌دهند از دیگر اقدامات مهمی است که در سال جاری انجام خواهد شد.   وی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار خیریه فعال اجتماعی با ما همکاری می‌کنند گفت: ۸۵۰۰ گروه جهادی با ما همکاری می‌کند که قصد داریم از طریق این گروه‌ها اقدامات خود را انجام دهیم.   به گفته سلیمانی، توزیع ارزاق و بسته‌معیشتی، شناسایی افراد نیازمند، توزیع جهیزیه، کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده و غیر از جمله اقداماتی است که در سال جاری اجرایی خواهد شد.   انتهای پیام منبع: مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: بنیاد احسان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین