Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نشست شورای آمار دادگستری استان خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰ روز گذشته به ریاست حجت الإسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان، برگزار شد. خبرگزاری میزان - اولین نشست شورای آمار دادگستری استان خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰ روز گذشته به ریاست حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با تأکید مضاعف بر ضرورت اجرای برنامه‌های پیش بینی شده در حوزه معاونت آمار و انفورماتیک، گسترش سازوکار‌های مرتبط با ارائه خدمات الکترونیک قضایی به ارباب رجوع به ویژه در شرایط مواجهه با کرونا ویروس و بهبود زیرساخت‌های دادرسی الکترونیک و نیز ارتقاء عملکرد‌ها در سیستم مدیریت قضایی پرونده (سمپ) را از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد.
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با بیان اینکه استان خراسان شمالی در حوزه دادرسی الکترونیک و در بخش سامان دهی زیرساخت‌های این حوزه موفقیت‌های ارزشمندی بدست آورده و در ردیف استان‌های پیشرو و ممتاز کشور قرار دارد؛ ابراز امیدواری کرد:با فراهم شدن تجهیزات و امکانات لازم و رفع برخی نواقص و کمبود‌ها و از طرفی با اعمال مدیریت و نظارت‌های بهتر و بیشتر بر بخش‌های مختلف دستگاه قضایی در استان از جمله حوزه‌های قضایی بتوانیم در مقایسه با سال گذشته گام‌های مثبت و سازنده و شایسته‌ای در حوزه توسعه کمی و کیفی روند دادرسی الکترونیک برداریم.   بیشتر بخوانید: افزایش ضریب فراگیری ابلاغ الکترونیک، کاهش اطاله دادرسی را در پی دارد

انتهای پیام/

برچسب ها: کاهش اطاله دادرسی دادرسی الکترونیک دادگستری خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاهش اطاله دادرسی دادرسی الکترونیک دادگستری خراسان شمالی دادگستری استان خراسان شمالی رئیس کل دادگستری استان دادرسی الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: هشدار نارنجی هواشناسی برای روز پنج‌شنبه در استان صادر شد.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای روز پنج‌شنبه در خراسان شمالی صادر شده است.

وی افزود: وزش باد شدید، رگبار باران، تگرگ و مه آلودگی از مخاطرات این سامانه است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شیروان، فاروج، اسفراین، بام و صفی آباد و بخش‌هایی از گرمه، جاجرم و بجنورد تحت تأثیر این سامانه خواهند بود.

هاشمی عنوان کرد: کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن رواناب و خسارت به سازه‌های موقت نیز تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 751684

دیگر خبرها

  • رفع مشکل اسکان عشایر کوچ‌نشین سملقان با پیگیری دستگاه قضایی
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • تشنگی سد‌های خراسان‌شمالی با وجود افزایش بارندگی‌ها/ بهبود کشاورزی با بارندگی️
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه