Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیسی ها بعد از حدود 3 ساعت معطلی در فرودگاه گوا، به هتل رفتند.
به گزارش آریا، سرخپوشان ایران ساعتی پیش بعد از پروازی که حدود 4 ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید وارد خاک هند شدند. پرواز سرخپوشان در فرودگاه گوا به زمین نشست که در مجاورت شهر واسکوداگاما و در حدود 25 کیلومتری شهر مارگائو پایتخت تجاری ایالت گوا قرار دارد که رقابت ‌های گروه پنجم لیگ قهرمانان در آن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان پرسپولیس ایران با 21 بازیکن و 21 مربی و همراه، ساعت 18 و 45 دقیقه دیروز شنبه از طریق مرز هوایی مهرآباد، تهران را به قصد گوا ترک کرده بود.
این پرواز با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی ضعیف میزبان و عدم همکاری با پرسپولیس با ساعت‌ ها تاخیر انجام شد. به نظر می رسید برنامه پرواز یک روز به تاخیر بیفتد که لطمه شدیدتری به اجرای برنامه ‌های آماده سازی می‌زد. در نهایت پیگیری‌های مداوم باشگاه و همکاری وزارت امور خارجه و سفارت ایران در هند، منجر به انجام سفر شد. گفته می شود کاروان پرسپولیس پس از حدود 3 ساعت معطلی در فرودگاه، به هتل محل اقامت خود رسیدند. گفته می شود شرایط فرودگاه، اتوبوس و هتل، مورد رضایت پرسپولیسی‌ ها نبوده است و از طرف دیگر پروتکل‌ های بهداشتی هم رعایت نمی ‌شود.
یکی از مسئولان فدراسیون هند علیه برنامه سفر پرسپولیسی ها صحبت هایی را عنوان کرد. یکی از اعضای فدراسیون فوتبال هند از درخواست غیر متعارف باشگاه پرسپولیس قبل از سفر به این کشور برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا پرده برداشت و گفت: قرار بود این سفر روز یکشنبه باشد. کاروان تیم پرسپولیس قرار بود روز گذشته عازم هندوستان شود ولی سایت باشگاه پیش از ظهر دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای از کارشکنی هندی‌ ها برای صدور مجوز پرواز به این کشور خبر داد و از فدراسیون فوتبال هند انتقاد کرد.
در بخشی از بیانیه پرسپولیس آمده بود: مجوز پرواز به کاروان پرسپولیس از سوی کشور هند داده نمی‌شود و با اینکه اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس منتظر شروع سفر و برپایی اردو در گوا هستند، همچنان خبر مثبتی از کشور میزبان به گوش نمی‌رسد. طبق اطلاعاتی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده شده، فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی کشور هند است و آنها از ارائه مجوز پرواز به پرسپولیس طفره می‌روند.
پرسپولیس سرانجام عصر دیروز عازم هند شد و بامداد امروز به گوا رسید. این در حالی است که به گفته یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال هندوستان اصلاً قرار نبوده پرسپولیس ظهر روز شنبه عازم این کشور شود و از پیش مجوزی برای این پرواز چارتر صادر نشده است. این موضوعی است که پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران هم در جریانش قرار داشته‌اند.
این عضو فدراسیون هند به روزنامه «تایمز آو ایندیا» گفت: از آنجا که پرسپولیس پرواز چارتر داشت برای فرود در هند نیاز به مجوزهای ویژه داشت. این مجوز تنها زمانی صادر می‌شود که اسلات (ظرفیت) فرود وجود داشته باشد.
روزنامه هندی سپس در ارتباط با صحبت این منبع خبری خود، نوشت: پنج روز پیش فدراسیون هند گفت که پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران از طریق یک آژانس هوایی مجاز در دبی در جریان اطلاعات تماس و اطلاعات ضروری برای دریافت مجوزهای فرود قرار گرفتند.‌
عضو فدراسیون فوتبال هندوستان افزود: به ما اعلام کردند که تاخیری در ارسال مدارک وجود داشته و به باشگاه به طور شفاف اطلاع داده شد که هیچ ظرفیتی (برای فرود) تا یکشنبه در دسترس نیست. از آنها خواسته شد تا پرواز را مجدداً زمانبندی کنند.
این منبع خبری در ادامه به درخواست عجیب پرسپولیس در زمان عجیب‌تر پرداخت و گفت: بعد از نیمه شب بود که باشگاه پرسپولیس مسئولان فدراسیون هند را از خواب بیدار کرد و از آنها خواست تا با مقامات مربوطه صحبت کنند و مجوز لازم را بگیرند. باوجود دانستن اینکه آنها اجازه فرود ندارند، پرواز دوباره‌ای برایشان رزرو شد. در نیمه شب با چه کسی می‌توانستیم تماس بگیریم؟ پرسپولیس فدراسیون هند را مقصر می‌داند در حالی که ما نقشی در این موضوع نداریم.
افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در مورد تاخیر در پرواز پرسپولیس گفت: از هموطنان و همبازیان و طرفداران عزیز برای تسلیت فوت مادرم تشکر دارم. سالی که نکوست؛ از بهارش پیداست، ما قبل از این‌که برویم مشکلات و تاخیرها آغاز شده است. تاخیر چند ساعت بود اما تمرکز بچه ها بهم خورد و در برنامه های کادرفنی خلل وارد کرد.
وی با اشاره به میزبانی هند عنوان کرد: کشور هندوستان شرایط میزبانی را ندارد. شرایط زمین تمرین و رفت و آمد این کشور خوب نیست. روزهای سختی داریم اما کادرفنی و کادر بازیکنان ما بسیار خوب هستند. شرایط سختی داریم اما باید بر تمام این ها غلبه پیدا کند. سرپرست سرخ ها افزود: سخت است اما هدفمان این است که کسی آسیب کرونایی نبیند. هواداران منتظر برد و صعود در این مرحله هستند. امیدوارم شرایط کرونایی بهتر شود تا هواداران با شرایط ایده آل پیروزی تیم پرسپولیس را ببینند.
او درباره شایعه واکسن زدن بازیکنان پرسپولیس گفت: ما واکسن زدیم، ما واکسن عشق و تعصب زدیم. این واکسن جایی هم نیست، باید بیایی پیراهن پرسپولیس را بپوشی تا با تعصب بالا قهرمان شوی. اگر قرار است درباره پرسپولیس صحبتی شود، اخلاق، ادب و احترام را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس گوا پیروانی فدراسیون فوتبال هند باشگاه پرسپولیس فدراسیون هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه