Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:56:32 GMT

اعزام جهادگران نهاوندی به خط مقدم مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۷۳۰۹

اعزام جهادگران نهاوندی به خط مقدم مقابله با کرونا

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: با شیوع گسترده ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت نهاوند دو اکیپ از بسیجیان جهادگر شهرستان را برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و کمک به کادردرمان به بیمارستان‌ها اعزام کردیم.

سرهنگ علی مختاری با اشاره به درخواست بیمارستان‌های آیت الله علیمرادیان و شهید قدوسی برای اعزام بسیجیان جهادگر به این دو بیمارستان، افزود: در موج سوم شیوع ویروس کرونا در شهرستان جهادگران خواهر و برادر به مدت یک ماه در دو بیمارستان شهرستان مشغول خدمت‌رسانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در موج چهارم نیز با توجه به افزایش بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بیش از ۲۰ نفر از جهادگران خواهر و برادر به صورت دو شیفت صبح و عصر ۸ ساعته در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان هستند.

مختاری بیان کرد: شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز بوده و به همین منظور از ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان جلوگیری می‌شود و در همین راستا بسیجیان سپاه ناحیه نهاوند به کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی در ورودی‌های شهر استقرار یافته و بر محدودیت‌های کرونایی نظارت دارند.

وی با بیان اینکه رشادت‌های امروز جهادگران تداعی‌کننده ایثار رزمندگان جنگ و جهاد است، خاطرنشان کرد: از همه مردم تقاضا داریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به قطع زنجیره انسانی ویروس کرونا کمک کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه نهاوند، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان مطرح کرد: برای عبور از این بحران نیازمند همکاری و مساعدت تمام دستگاه‌ها و آحاد جامعه هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس همه باهم علیه کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهادگران بيمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان، ملکشاهی و آبدانان دچار آبگرفتگی شدند که ۱۲ تیم عملیاتی در قالب ۶۰ نجاتگر جهت امدادرسانی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون امدادرسانی به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده است.

محمدی مقدم عنوان کرد: همچنین ۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۳ تخته پتو، ۶۰ کیلو نایلون پوششی، ۲۵ تخته موکت و یک شعله والر در بین سیل زدگان توزیع شده است.

کد خبر 6095943

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل