Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:56:57 GMT

فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده قانونی بوده است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۷۳۴۱

فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده قانونی بوده است

کمیته تعیین وضعیت سرانجام به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس علیه شجاع خلیل زاده رسیدگی کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، ابتدا کمیته تعیین وضعیت اعلام کرده بود صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد و این شکایت باید در شورای حل اختلاف کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیدگی شود اما کمیته استیناف اعلام کرد کمیته تعیین وضعیت صلاحیت رسیدگی به این پرونده را دارد و از آنها خواست به این پرونده رسیدگی کنند که سرانجام این کار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شجاع خلیل زاده در مهر ماه سال 99 قرارداد خود را با تیم پرسپولیس فسخ کرد و راهی تیم الریان شد. باشگاه الریان پیش از عقد قرارداد با مدافع تیم ملی فوتبال ایران استعلامات لازم را به عمل آورد تا در آینده دچار مشکل نشود. به خصوص که در قطر عقد قرارداد با بازیکنان خارجی توسط کمیته ملی المپیک انجام می شود و از ابتدا هم مشخص بود که شکایت باشگاه پرسپولیس با توجه به مفاد قرارداد شجاع خلیل زاده آورده ای برای آنها نخواهد داشت. 

 

آنطور که تسنیم گزارش داده رای مربوط به این پرونده صادر شده و کمیته تعیین وضعیت دفاعیات باشگاه پرسپولیس را رد و اعلام کرد فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس قانونی بوده است و طبعا او بدون مشکل راهی تیم الریان قطر شد. این رای در روزهای آتی با تایید دبیر کل فدراسیون فوتبال از سوی سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

قطر الریان پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الریان پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده کمیته تعیین وضعیت باشگاه پرسپولیس شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: بازرسان صمت استان گزارش پرونده مبل ساز متقلب را با شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: پرونده تخلف این مبل ساز پیرامون تقلب به ارزش ۱۴۷ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و علاوه بر جریمه ۱۴۷ میلیون ریالی در حق شاکی، متهم را برای تقلب به پرداخت یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مظفری در ادامه به محکومیت قاچاقچی مواد شوینده، اشاره کرد و گفت: شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان به پرونده قاچاق ۳۶۰ عدد شامپو به ارزش چهار میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی زنجان محموله قاچاق را از یک سواری کشف کرده و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

مظفری با اشاره به بازدیدهای نظارتی و مشترک تعزیرات با سایر دستگاه ها در نوروز امسال، ادامه ادامه داد: در طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان نیز روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی زنجان به همراه ضابطان قضایی از ۹۲۹ واحد صنفی بازدید و ۶۸ واحد متخلف را پلمب کردند.


وی افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم فروشی را در سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت