Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در سال ۹۹، در مجموع ۱۹ درصد کاهش تصادفات درون شهری را شاهد بودیم.

وی افزود: تصادفات فوتی ۶ درصد افزایش، تصادفات جرحی ۱۳ درصد کاهش و تصادفات خسارتی ۲۰ درصد کاهش یافته است‌.

مهاجر بسطامی بیان کرد: در هفت شهرستان افزایش فوتی، سه شهرستان بدون تغییر و چهار شهرستان هم کاهش فوتی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور گلستان اضافه کرد: ۳۵ درصد علل تصادفات، عدم توجه به جلو، ۲۹ درصد عدم رعایت حق تقدم، هشت درصد تخطی از سرعت مطمئنه و بقیه سایر علل بوده است.

وی اعلام کرد: ۹ درصد فوتی تصادفات درون شهری راننده و سرنشین خودرو، ۵۳ درصد راکب و ترک نشین موتورسیکلت، ۳۲ درصد عابر پیاده و ۶ درصد راکب دوچرخه بودند.

مهاجر بسطامی در خصوص مجروحان اظهارکرد: ۲۰ درصد مجروحان سرنشین خودرو، ۴۹ درصد راکب موتور، ۲۹ درصد عابر پیاده و دو درصد راکب دوچرخه بودند.

طبق گفته وی بیشترین ساعت تصادفات از ساعت سه بعدازظهر الی ۱۲ شب بوده است.

مهاجر بسطامی در خصوص سن رانندگان گفت: ۴۰ درصد تصادفات در رانندگان بین ۱۵ الی ۳۰ سال، ۴۲ درصد تا ۴۵ سال، ۱۴ درصد بین ۴۵ الی ۶۰ سالو سه درصد هم بین ۶۰ الی ۷۵ سال سن دارند.

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: در زمینه موتورسیکلت وضعیت خوبی نداریم و در ۶ سال گذشته این وسیله نقلیه، ۵۰ درصد تصادفات را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در طرح نوروزی امسال، ترددها ۸۰ درصد افزایش یافت و شاهد کاهش ۵۵ درصدی تصادفات فوتی و افزایش ۲۴ درصدی تصادفات جرحی و افزایش ۶۱ درصدی افزایش تصادفات خسارتی بودیم.

کد خبر 5186253

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان پلیس راهور ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی گرگان انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی مهاجر بسطامی درصد راکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

کد خبر 849149 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند