Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای جدید کمیته پزشکی و آنتی دوپینگ فدراسیون وزنه برداری احکام خود را از علی مرادی رئیس فدراسیون دریافت کردند.

به گزارش برنا، در راستای تقویت علمی و تخصصی این کمیته و همچنین مبارزه جدی با پدیده شوم دوپینگ، با پیشنهاد دکتر داود باقری رئیس کمیته پزشکی و آنتی دوپینگ و نایب رئیس فدراسیون، دکتر روح الله نوریان متخصص پزشکی ورزشی و دکتر فائزه ملک لو متخصص پزشکی ورزشی به عضویت این کمیته درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای تعامل بیشتر با مراکز عالی پزشکی و تقویت برنامه‌های آموزشی پزشکی، ورزشی در حوزه وزنه برداری دکتر محمد حسین پورغریب معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مشاور پزشکی ورزشی رئیس فدراسیون و عضو کمیته پزشکی و آنتی دوپینگ منصوب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد