Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:42:59 GMT

۴۹۱۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی بوشهر تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۱۷۷

۴۹۱۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی بوشهر تشکیل شد

به گزارش ایرنا، رضا جمالی روز یکشنبه به رسانه‌‎ها اعلام کرد: شمار بازرسی‌‎های صورت گرفته در سال گذشته از اصناف این استان ۹۶هزار و ۹۴۵ فقره بود که در مقایسه با سال ۹۸ افزایش ۴۱ درصدی داشت و منجر به تشکیل ۱۷۴ میلیارد ریال پرونده تخلف شد.

وی بیان کرد: همچنین پارسال سه هزارو ۳۳۸ فقره گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های مرتبط نظیر تعزیرات حکومتی، مراکز بهداشت و اتاق‌های اصناف ازواحدهای صنفی مختلف سراسر استان انجام گرفت که از این شمار ۲ هزار و ۴۸۷ فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۲۳میلیارد و ۸۰ میلیون ریال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی ادامه داد: طی سال گذشته همچنین ۶ هزار و ۴۴۲ مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی به منظور کشف کالای قاچاق در قالب گشت مشترک با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این استان صورت گرفت.

وی گفت: از این شمار ۱۶۵مورد منجر به تشکیل صورتجلسه به ارزش یک میلیارد و ۴۵۹میلیون و ۶۰۵ هزار ریال شد.

جمالی گفت: در سال ۹۹ پنج هزار و ۹۵۷ فقره گزارش تخلف اقتصادی نیز در بخش اصناف و صنایع به صورت تلفنی، حضوری ،کتبی، سامانه ۱۲۴ و سامانه ۱۳۵ توسط شهروندان به این سازمان ارسال و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: از تعداد کل گزارش‎‌های دریافتی یکهزار و ۶۷۳ مورد به عنوان تخلف، سه هزار ۸۳۵ مورد غیر تخلف و ۴۴۹فقره نیز منجر به رضایت شاکی شده‌است.

برچسب‌ها بوشهر صنعت و معدن و تجارت اصناف ستاد تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر صنعت و معدن و تجارت اصناف بوشهر صنعت و معدن و تجارت اصناف ستاد تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان