Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتایی با اشاره به اجرای هفتمین مرحله توزیع گوشت گرم، بین نیازمندان لرستانی، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد عملکرد مثبتی در طرح مواسات و همدلی و دستگیری از نیازمندان دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد حسین فتایی» امروز(22 فروردین) در مراسم توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در بین نیازمندان لرستانی، اظهار داشت: به همت ستادکانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه شهرستان قم، امروز هفتمین مرحله توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان استان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت 415 کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان لرستان، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد از زمان شیوع کرونا ویروس تاکنون با تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در راستای حمایت از نیازمندان پیشگام بوده اند.

 

 وی افزود: امروز برای هفتمین بار در استان یک هزار و 200 بسته  یک ونیم کیلویی گوشت گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

فتایی خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های گوشت توسط کانون‌های فرهنگی و هنری هر شهرستان انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: رزمایش مواسات و همدلی با هدف لبیک به توصیه رهبری  و کمک به نیازمندان با توجه به فشارهای اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا اجرایی شده است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان توزیع گوشت قربانی کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان گوشت گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار