Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:10:40 GMT

شناسایی ۳۲۳ قلم کالای مغایر با استاندارد در بازار لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۷۵۵

شناسایی ۳۲۳ قلم کالای مغایر با استاندارد در بازار لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان از شناسایی ۳۲۳ قلم کالای مغایر با استاندارد در بازار استان خبر داد.

مرضیه قنبریان اظهار کرد: در راستای نظارت بر عرضه و توزیع کالاهای مشمول استاندارد اجباری در بازار استان، در سال گذشته ۳۲۳ قلم کالای مغایر با استاندارد شناسایی شد.

وی تصریح کرد: مغایرت‌ها مربوط به نداشتن نشان استاندارد، جعل نشان استاندارد و یا نداشتن کد ده رقمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد لرستان خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ توسط کارشناسان اداره‌کل و شرکت‌های بازرسی همکار ۴۰۳۳ مورد بازرسی از بازار انجام گرفت و فرآورده‌های مغایر شامل؛ دستمال کاغذی، نمک، خرما، شیرآلات بهداشتی، شیر خشک، چای سیاه، کیک، رب گوجه‌فرنگی، پنیر پیتزا، گلاب، کاغذ توالت، عایق رطوبتی، فیلتر هوا، سرکه سفید، شامپو، شکر، مایع ظرفشویی، محافظ الکترونیکی، قند، پودر لباسشویی دستی و ... در مراکز عرضه و توزیع شناسایی شد.

قنبریان اضافه کرد: گزارش اقلام مغایر مشاهده شده در بازار استان لرستان، به‌طور مستمر به استان‌های محل تولید جهت اقدام، اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی شماره پروانه استاندارد درج شده بر روی کالاها، به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از مشخصات کالا و هم چنین اعتبار پروانه استاندارد آن آگاه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی چای سیاه عایق رطوبتی پنیر پیتزا كالا بازار استاندارد استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افزود: در بازرسی از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گرد و صد‌ها قلم کالای دیگر کشف شد.

وی از دستگیری ۵ نفر نفر در این ارتباط و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد و اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۱۱۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مردم استان با مرزبانان، گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آن‌هاست و در راستای مبارزه باقاچاق و حمایت از تولیدات داخلی باقاطعیت با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • ۲۰۰ تاجر آفریقایی برای توسعه تجارت شناسایی شد