Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:08:38 GMT

بازار های هفتگی و فروش دام در رضوانشهر و پره سر تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۷۷۴

بازار های هفتگی و فروش دام در رضوانشهر و پره سر تعطیل شد

 به گزارش خبرنگار ایرنا از رضوانشهر، محمود قاسمی روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان افزود: هم اکنون تعداد ۶۸ نفر مشکوک به بیماری کرونا در سطح روستاهای رضوانشهر و پره سر در حالت قرنطینه دو هفته ای هستند و تعداد ۸ نفر نیز در بیمارستان بستری می باشند.

 وی بیان کرد: رضوانشهر در زمینه رنگ بندی ستاد کرونا در حالت نارنجی قرار دارد و این در حالی است که تمامی شهرستان های پیرامون ما قرمز می باشند و برای گذر از این وضعیت ناگزیر به اعمال مقررات سختگیرانه تر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار رضوانشهر با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: در شب های ماه مبارک رمضان و به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا، هرگونه مراسم افطاری به صورت تجمعی و دورهمی ممنوع می باشد.

 فرماندار رضوانشهر ضمن اشاره به سخنان ریاست محترم جمهور گفت: بنابه تأکید دکتر روحانی، رعایت پروتکل ها و اجرای دستورالعمل های بهداشتی ضروری است و باید با نقض کنندگان پروتکل ها برخورد قاطع کنیم، مراکز بهداشتی هم در این شرایط سخت باید آمادگی بیشتر برای پذیرش داشته باشند و واکسن بیشتر وارد کنیم و از ساخت واکسن حمایت کنیم.

 وی بیان کرد: طبق گفته ریاست جمهور کشورمان، اولین عامل آن ورود ویروس انگلیسی از عراق بود، این بالاترین عامل است یعنی آنچه که امروز می بینیم و عامل دوم مساله تردها و تجمع های فراوان در شب عید مخصوصا در هفته قبل از عید نوروز، عمدتا خرید و فروش ها، بازار، کسبه، دست فروش ها و تجمعات مردم در محل کسب و کار بود.

 قاسمی همچنین گفت: رئیس جمهور کشورمان خواستار هماهنگی و یکصدا بودن در این زمینه هستند، روزها و هفته های سختی پیش روی ماست، نباید چندجور حرف بزنیم اینکه ما برای ستاد ملی کرونا یک سخنگو انتخاب کردیم برای همین است که صدا واحد باشد.

 وی تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بازار های هفتگی و فروش دام در این شهرستان و همچنین مشاغل گروه های ۳ و ۴(آرایشگاه ها- قلیان سراها- سالن های عروسی) و غیره به مدت ۱۰ روز تعطیل می باشند.

 همچنین در ادامه این نشست جلسه ستاد تنظیم بازار نیز تشکیل شد و فرماندار رضوانشهر گفت: هم اکنون در زمینه تأمین کالا های اساسی در سطح بازار به تعادل رسیدیم.

 محمود قاسمی افزود: میزان مصرف گوشت مرغ در این شهرستان روزانه بطور متوسط بین ۷ الی ۸ تن است که این آمار هم اکنون در روز به حدود ۱۳ تن افزایش یافته است و طی چند روز گذشته بیش از ۲۰ تن روغن مایع نیز جذب و در حال توزیع می باشد.

 فرماندار رضوانشهر گفت: در راستای رفاه حال مردم و خدمت به شهروندان عزیز، با هیچ فرد متخلفی مماشات نخواهیم کرد و موضوع بازار همواره خط قرمز ما است.

 همچنین معاون هماهنگی و امورعمرانی فرماندار رضوانشهر نیز در ادامه این جلسه گفت: طی چند روز گذشته بیش از ۳۶ تن گوشت مرغ با قیمت مصوب، در سطح این شهرستان توزیع شده است.

 محمد ابرو فراخ افزود: مردم باید احساس کنند که مجموعه اعضای ستاد تنظیم بازار این شهرستان در کنار آنها هستند و در بازار برای کنترل قیمت ها حضوری فعال دارند، لذا اعضای این ستاد وظیفه دارند که با جدیت و پیگیری ویژه سرکشی از بازار را جزو برنامه‌ های خود بدانند و در حد توان نسبت به جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها  اقدام کنند .

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها رضوانشهر ستاد پشتیبانی برنامه‌ی تنظیم بازار محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضوانشهر محدودیت های کرونا رضوانشهر محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟