Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@03:04:24 GMT

بازديد گشت کنترلي و نظارتي مشترک ادارات لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۸۸۴

بازديد گشت کنترلي و نظارتي مشترک ادارات لرستان

خبرگزاری آریا- گشت کنترلی و نظارتی مشترک ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع، پاساژ ها، فروشگاه ها و تالار و باغ ها و سایر گروه های شغلی مطرح شده را مورد بازدید قرار دادند

به گزارش آریا لرستان ، در راستای اجرای تصمیمات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی گروه های شغلی 2، 3 و 4 و با پیگیری های فرمانداری شهرستان خرم آباد در خصوص اعمال محدودیت ها و جلوگیری از فعالیت مراکز تجمعی به جهت پیشگیری از گسترش آلودگی ویروس کرونا در مورخ 21 فروردین ماه تعداد 7 گروه ویژه

در مجموع بازدید های صورت گرفته به تعداد 1527 واحد تذکر داده شد و از صاحبان 38 واحد تعهد اخذ و 11 مورد اخطار صادر و 10 مورد پلمب صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تن از صاحبان اصناف نیز جهت طی مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

در این بازدید ها نمایندگانی از سازمان صمت، اداره اماکن، اتاق اصناف، مرکز بهداشت، شهرداری، تعزیرات، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، بسیج اصناف و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط با این موضوع حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازدید گشت کنترلی نظارتی مشترک ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان