Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا بابایی روز یکشنبه در نخستین جلسه کمیسیون نظارت بر بازار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ساعات کار نانوایی‌های لواش پز نیز طبق روال عادی خواهد بود و محدودیتی از این بابت ندارند. 

وی ادامه داد: نانوایانی که به بهانه فروش نان مخصوص از فروش نان معمولی خودداری کنند، توسط ماموران بازرسی صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با آنان برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هر قرص نان اعم از سنگک، بربری، لواش و روغنی نرخ مصوب و ابلاغی خود را دارد و هیچ نانوایی حق گران کردن با عنوان مخصوص را ندارد.

بابایی اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه نیز برای سال جاری ٣٠٠ هزار ریال تعیین شده بود که این قیمت هنوز در حال بررسی است و قیمت نهایی تا ابتدای ماه مبارک رمضان مصوب و اعلام می‌شود. 

وی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ با سازمان در میان بگذارند تا این مساله در اسرع وقت توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت رسیدگی شود.

به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه در خصوص وضعیت نمایشگاه‌های خودرو در سطح شهرستان ارومیه و ساماندهی فعالیت این صنوف، ساعات تعطیلی و فعالیت اصناف توسط حاضران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی بحث و تبادل نظر شد. 

ماه مبارک رمضان از چهارشنبه این هفته آغاز می‌شود و نظارت بر بازار نیز در بخش‌های مختلف از سوی نهادهای متولی جهت جلوگیری از افزایش قیمت اقلام آغاز شده است.

برچسب‌ها آرد آذربایجان غربی نانوا ارومیه ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد آذربایجان غربی نانوا آرد آذربایجان غربی نانوا ارومیه ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری