Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:22:57 GMT

آخرین بخش آموزش «آشنایی با کارگردانی» امروز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۹۹۲

آخرین بخش آموزش «آشنایی با کارگردانی» امروز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، بخش آموزش مجازی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران که از اسفند ۹۹ به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با همراهی یونیسف آغاز به کار کرده بود، با تدریس کارگردانی توسط عطا مجابی از هفته گذشته کار خود را دنبال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سلسله جلسات آموزشی که در فضای اینستاگرام در جریان است، امروز یکشنبه ۲۲ فروردین از ساعت ۱۷ با مبحث «آشنایی با کارگردانی» ادامه پیدا می‌کند.

این جلسات تخصصی و آموزشی به صورت برخط در صفحه اینستاگرام المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با شناسه کاربری @olymp.film.fe روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷ با حضور مدرسان و سینماگران برگزار می‌شود.

کد خبر 5186250 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران فیلم کوتاه ویروس کرونا فیلم سینمایی شهید سید مرتضی آوینی شبکه پنج سیما حضور هنر ایران در جهان فیلم مستند شبکه دو سیما رادیو نمایش رادیو سلامت شبکه مستند سیما سریال ایرانی آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا یک آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی از احسان کارگر هندبالیست آیسکی دعوت کرد تا در اردوی این تیم که ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد درگذشت