Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمانان بلغارستان توانستند با رقابت با دیگر نامزدها ۳۰ کرسی پارلمانی این کشور را به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری ترکیه، مسلمانان در بلغارستان توانستند با کسب 30 کرسی در انتخابات پارلمانی این کشور که 15 فروردین 1400 مطابق با چهارم آوریل 2021 میلادی برگزار شد، نگاه ها را متوجه خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس نتایج نهایی منتشر شده توسط کمیسیون مرکزی انتخابات در بلغارستان، 30 سیاستمدار مسلمان و ترک با رقابت با دیگرنامزدها توانستند 30 کرسی از 240 کرسی را به دست آورند.

 

حزب حقوق و آزادی های بلغارستان که اکثریت اعضای آن ترک هستند، توانستند چهار نماینده را وارد چهل و پنجمین دوره پارلمان این کشور کنند.

 

این نتایج نشان داد که حزب «شهروندان به منظور توسعه اروپا در بلغارستان»75 کرسی پارلمان را به دست آورد و حزب « چنین مردمی وجود دارد» به رهبری اسلاوی تریونوف 51 کرسی را کسب کرد. حزب سیوسیالیست بلغارستان حامی روسیه 37 کرسی و حزب راستگرای دموکرات بلغارستان 27کرسی را به دست آوردند.

 

کسب 30 کرسی توسط مسلمانان پیروزی بزرگی برای آنها به شمار می آید و بیانگر حضور گسترده مسلمانان این کشور در رقابت انتخاباتی است.

 

بلغارستان نزدیک به هفت میلیون نفر جمعیت دارد که نزدیک به یک میلیون نفر آنها را مسلمانان تشکیل می دهند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: بلغارستان مسلمانان پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد