Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@16:21:51 GMT

یزدانی سهمیه المپیکی وزن ۶۵ کیلوگرم را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۹۱۵۸

یزدانی سهمیه المپیکی وزن ۶۵ کیلوگرم را گرفت

«امیرمحمد یزدانی» در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم پیکارهای گزینشی المپیک در قزاقستان با برتری مقابل حریف بحرینی ضمن کسب سهمیه المپیک به فینال راه یافت.

رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا امروز (یکشنبه) در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می‌شود. 

در وزن ۶۵ کیلوگرم «امیرمحمد یزدانی» پس از استراحت در دور اول در دور دوم «محمد عبدالکریم» از کویت را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله به مصاف حاجی محمد علی آزادکار داغستانی الاصل از بحرین رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و ضمن کسب سهمیه المپیک به فینال این وزن راه یافت.

یزدانی در دیدار فینال ارنازار آکماتالیف از قرقیزستان را پیش رو دارد.

همچنین تا لحظاتی دیگر «یونس امامی» در وزن ۷۴ کیلوگرم و «محمدحسین محمدیان» در وزن ۹۷ کیلوگرم در مرحله نیمه‌نهایی به ترتیب باید به مصاف «سنگ دیپ مان» از هند و «ساتیوارت کادیان» از هند بروند که در صورت پیروزی سهمیه المپیک خواهند گرفت.

در کشتی آزاد «رضا اطری»، «حسن یزدانی» و «یدالله محبی» در پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ موفق به کسب سهمیه در وزن‌های ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم شدند و نمایندگان کشورمان باید در وزن‌های ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم در پیکارهای گزینشی حضور یابند.

آن دسته از کشتی‌گیرانی که در گزینشی قاره‌ای موفق به کسب سهمیه المپیک نشوند، برای گرفتن سهمیه المپیک باید در پیکارهای گزینشی المپیک که در سطح جهانی اردیبهشت ماه در صوفیه بلغارستان (۶ تا ۹ مه) برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت./ فدراسیون کشتی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سهمیه المپیک کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

با پایان مسابقات انتخابی المپیک کشتی آزاد در قاره آسیا ترکیب تیم ملی در ۵ وزن برای بازی‌های پاریس مشخص شد. کشتی آزاد فقط در وزن ۵۷ کیلوگرم سهمیه نگرفته که آخرین شانس علیرضا سرلک برای رسیدن به سهمیه مسابقات جهانی ترکیه است که از ۲۰ اردیبهشت آغازخواهد شد.

باتوجه به اینکه در اوزان غیر المپیکی هم وضعیت محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی برای مسابقات جهانی که آبان برگزار می‌شود، مشخص شده کادر فنی به این ۲ کشتی‌گیر مرخصی یک ماهه داده است.

محمد نخودی هم که از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشت در این مدت در قائم‌شهر فیزیوتراپی خواهد داشت. هر دو کشتی‌گیر زیر نظر کادر فنی هستند و با مجوز کادر به آنها استراحت داده شده است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند