Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ‏گفت: صلاحیت ۹۴ درصد از داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر استان آذربایجان غربی توسط هیات‌های ‏اجرایی، تایید شد.

‎مصطفوی افزود: یک هزار و ۹۵۹ نفر برای عضویت در شورا‌های اسلامی ۴۸ شهر در استان ثبت نام کرده بودند که شش درصد از این تعداد شامل بر ۱۲۷ نفر احراز صلاحیت نشدند و سه درصد از ایشان شامل بر ۶۴ نفر نیز انصراف خود را  از ادامه رقابت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اسامی یک هزار و ۷۶۸ نفر از داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر استان ‏ برای ادامه روند تایید صلاحیت ‏در هیات‌های نظارت بر شورا‌های اسلامی شهر در استان ‏ارسال شد. ‏

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی همچنین گفت: در مجموع در انتخابات خرداد ماه امسال ۲۶۲ نفر عضو اصلی و ۱۶۳ نفر عضو علی البدل شورا‌های اسلامی ۴۸ شهر در آذربایجان غربی انتخاب می‌شوند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، ‏همزمان ‏با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد‎. ‎ 

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان غربی شورا های اسلامی شهر عضویت در شورا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بانک مسکن فعالیت درخشانی را در اجرای طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی داشته و این روند باید ادامه داشته باشد.   وی ادامه داد: باید توجه کرد که بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز با جهت گیری حمایتی در حوزه مسکن همواره تلاش دارد در رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشد .   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: رسالت مشترک دو سازمان خانه دار کردن آحاد مختلف مردم است و امید می‌رود با عزم و حمایت بیش از بیش مدیران  دو مجموعه شاهد پویایی بیشتر فعالیت در عرصه ساختمان باشیم .   عطائی افزود: یکی از اقداماتی که در حوزه مسکن باید مدنظر قرار داد ایجاد تعادل پویا بین عرضه و تقاضای مسکن است که یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در بازار مسکن می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد