Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:08:07 GMT

۲۹ هزار تست کرونا در زاهدان انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۹۲۳۹

۲۹ هزار تست کرونا در زاهدان انجام شد

دکتر سیدمهدی طباطبایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک پنج مرکز ۱۶ ساعته شهری و یک مرکز ۱۶ ساعته روستایی در زاهدان در حال ارائه خدمات به همشهریان هستند.

وی ادامه داد: این مراکز در راستای ارائه خدمات،ویزیت و غربالگری کرونا به منظور تسهیل دسترسی شهروندان و تسریع در کنترل این ویروس مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مراکز ۱۶ ساعته غربالگری همه روزه از ساعت هفت تا ۲۴ فعال هستند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی زاهدان گفت: با افزایش موارد مثبت در سیستان و بلوچستان و شناسایی مبتلایان به کرونا در استان از مردم عزیز درخواست می شود به توصیه‌های پزشکان عمل و همچنان فاصله گذاری اجتماعی را حفظ و از حضورغیر ضروری در تجمع‌های عمومی خودداری کنند.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ویروس کرونا تست کرونا زاهدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ویروس کرونا تست کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا تست کرونا زاهدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: این خانواده خیر سلامت مبلغ یاد شده را برای خرید یک دستگاه اسلیت لمپ که در انجام معاینات چشم کاربرد دارد به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واریز کردند.

 دکتر جواد یزدانی افزود :  قیمت این دستگاه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با توجه به مشارکت یک میلیاردی این خیرنیک اندیش، دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد نیز در خرید این دستگاه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت نموده است.

وی بیان کرد : شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

دیگر خبرها

  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان