Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادت گفت: ۴۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی هنری دوستداران مهدی روستای جیجان رود ملایر در ماه رمضان توزیع می شود.

«افسر سعادت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان ماه مبارک رمضان   برنامه های مناسبتی این ایام توسط  کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی (عج) مسجد حضرت ابوالفضل روستای جیججان رود ملایر در  فضای مجازی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی(عج) حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر  افزود: این برنامه ها شامل برگزاری ختم قرآن و برنامه های دینی و فرهنگی به صورت همه روزه  در این ایام است

 

وی با بیان اینکه توزیع 40 بسته معیشتی نیز در بین خانواده های نیازمند در  در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد گفت:  برای هر کدام از این بسته ها 400 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی  توزیع یک هزار ماسک رایگان، ذبح یک عدد گوسفند و توزیع گوشت در بین نیازمندان به مبلغ 3 میلیون تومان  و.. را نیز از دیگر برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان  برشمرد.

سعادت با بیان اینکه توزیع 5 میلیون تومان به صورت کارت هدیه در بین ایتام نیز در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های این کانون است گفت: در صورت رفع مشکلات کرونا و وضعیت بهتر برنامه افطاری تعدادی از خانواده های نیازطکند برنامه جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و برنامه شب های قدر  نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه هزینه این برنامه ها از سوی خیران و اعضای کانون تقبل می‌شود گفت: در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه نیز از سوی خیران 90 بسته برنج هر کدام به صورت یک بسته ده کیلویی در بین خانوادههای نیازمند توزیع شد.

وی افزود: همچنین توسط یکی از خیران نیز 12 قلم لوازم منزل برای یک خانواده که بر اثر آتش سوزی منزل آنها با خسارت شدید مواجه شده بود  تهیه و به همت کانون به این خانواده اهدا شد

وی با بیان اینکه این کانون در سال 94 مجوز تاسیس گرفته و حدود یکصد نفر عضو دارد افزود: بیشترین اعضای این کانون از دانش آموزان و بانوان جوان هستند که یکی از کانون های پویای شهرستان ملایر است.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان شهرستان ملایر کانون های فرهنگی هنری مساجد دوستداران مهدی رود ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان