Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این رقابت‌ها در روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه در سالن آزادی شهر سنندج استان کردستان برگزار  با حضور ۳۵۰ کشتی گیر در قالب ۳۴ تیم برگزار شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی از فارس اول، احمدرضا ناصرپور از خوزستان دوم و محمدمهدی جواهری از قم سوم شد. در وزن ۶۰ کیلوگرم سعید اسماعیلی از خوزستان اول و رضا قیطاسی از خوزستان دوم شدند و امیرحسین خوانساری از خوزستان هم مقام سوم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۳ کیلوگرم هم ایمان محمدی از خوزستان مقام اول را از آن خود کرد و محمدامین جبالی فر از قم و امید احمدی از خوزستان سوم شدند. در وزن ۶۷ کیلوگرم این رقابت‌ها سید دانیال سهرابی از خوزستان مقام اول را به دست آورد و شاهین بداغی از خوزستان و محمدمهدی کشتکاراز فارس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

 در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی از قم اول، مرتضی پورعیسی از مازندران دوم و رضا ساکی از خوزستان سوم شدند. در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا مهمدی از خوزستان اول شد و محمدمهدی هداوند از تهران و مسعود کاوسی از خوزستان دوم و سوم شدند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم هم محمد ناقوسی از خوزستان اول، محمدحسین محمودی از تهران دوم و یاسین یزدی از مازندران سوم شدند. در وزن ۸۷ کیلوگرم علی عابدی از مازندران مقام اول را کسب کرد و سعید کریمی زاده از خوزستان و امیررضا اکبری از مازندران دوم و سوم شدند.

 در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز مرتضی القوسی از مازندران توانست مقام اول را از آن خود کند و محمدصادق عبدالهی از قم و شایان حبیب زارع از خوزستان مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیرمحمد بیات از تهران، سعید حسین پور از خوزستان و حسن قربانی از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

برای نخستین بار هم اعضای کمیته فنی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور را سید فرید عدنانی، عبدالله مرادخانی، کیومرث آیت پناه از کردستان تشکیل دادند. 

از هر وزن سه نفر برتر به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت می شوند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور نیز امسال به میزبانی سنندج و در سالن آزادی این شهر طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۶ و ۱۷ فروردین سال جاری برگزار شد و نفرات برتر برای حضور در اردوی تیم ملی و شرکت در مسابقات آسیایی هند و رقابت‌های جهانی مجارستان معرفی شدند.

برچسب‌ها کشتی فرنگی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان کردستان کشتی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان کردستان کشتی فرنگی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان کردستان کشتی سنندج اخبار کنکور مقام اول کشتی فرنگی دوم و سوم سوم شدند تیم ملی سوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها به شرح زیر است:


55 کیلوگرم: پیام احمدی _ حسین بیژنی
مهدی احدی _ محمد حسیوند

63 کیلوگرم: عارف محمدی _ کارن اصلانیان(ارمنستان)
رضا بهمنی _ محمد مهدی کشتکار

72 کیلوگرم: دانیال سهرابی _ شانت خاچاطریان(ارمنستان)
رضا ساکی _ علی دارابی کورای

82 کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ جمال اسماعیلی
عباس مهدی زاده _ اشکان سعادتی فر

97 کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ علی عابدی
امیررضا اکبری _ هایک خلویان(ارمنستان)

دیدارهای نیمه نهایی از ساعت 16 برگزار خواهد شد.

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد