Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صادقی نیارکی روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: ۲۱ فروردین سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور پیگیری و تأمین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاها در کشور است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف بنیاد مسکن تثبیت مالکیت و اجرای طرح هادی در روستاها است، اظهار داشت: استان زنجان در این زمینه دارای رتبه ممتازی است اما همچنان مشکلاتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صادقی نیارکی تاکید کرد: ارائه طرح و نقشه مطالعاتی دقیق و جامع و برنامه ریزی مدون در سطح ملی، ابلاغ و اجرای صحیح در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک ضرورت است.
وی اظهار داشت: در بحث اسناد مالکیت و تثبیت املاک و اماکن شهری و روستایی بخشی از کار برعهده بنیاد مسکن است که باید با همه توان پیگیری شود، چرا که این اقدام باعث کم شدن اختلافات و سهولت در ارائه سایر خدمات مرتبط با اسناد مالکیت می شود.
رییس شورای قضایی استان بر نوسازی ناوگان ماشین آلات سنگین در بنیاد مسکن تاکید و ادامه داد: با توجه به حادثه خیز بودن کشور و استان و قرار گرفتن در کمربند زلزله و حوادث غیرمترقبه دیگر لزوم نوسازی ناوگان ماشین آلات سنگین در این حوزه بیش از پیش احساس می شود، چرا که تجربیات سالهای اخیر در حوادث گذشته ضرورت این امر را به اثبات رسانده که این موضوع نیازمند طرح و تصویب آن در ستاد بحران استان نیز است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی از مهمترین وظایف دیگر این بنیاد را ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد و مستضعفان برشمرد و گفت: در این زمینه که از اساسی ترین وظایف بنیاد است باید نظارتهای دقیق، مستمر و فنی انجام شود تا سازه‌ها و ساختمانهای مستحکم و مقاوم در برابر زلزله ایجاد و باعث ماندگاری نام نیک  این یادگار ارزشمند امام راحل برای مجریان شود.

برچسب‌ها دادگستری بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی محرومیت زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی دادگستری بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی محرومیت زنجان اخبار کنکور انقلاب اسلامی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور