Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست گوشی‌های هوشمند LG که به روزرسانی های اندروید ۱۱، اندروید ۱۲ و اندروید ۱۳ را دریافت می کند منتشر شد.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، الجی چند روز پیش اعلام کرد که فعالیت خود را در بازار گوشی‌های هوشمند را قبل از ۳۱ ژوئیه متوقف خواهد کرد، با این حال این شرکت اعلام کرد که به روزرسانی سیستم عامل Android ۱۱ برای مدل های پشتیبانی شده و ارائه به روز رسانی‌های Android ۱۲ برای برخی از دستگاه‌ها نیز ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی های هوشمند LG که به روزرسانی های اندروید را دریافت می‌کنند:

اخیراً ، الجی لیستی از گوشی های هوشمندی را منتشر کرده است که قصد دارند به روزرسانی های اندروید را دریافت کنند، اما جالب اینجاست که مدل‌هایی نیز وجود دارند که به روزرسانی اندروید ۱۳ را هم دریافت می‌کنند.

اندروید ۱۱:

Wing, Velvet, Velvet LTE, V۵۰S, V۵۰, G۸, Q۳۱, Q۵۱, Q۵۲, Q۶۱, Q۷۰, Q۹۲, Q۹ One

اندروید ۱۲:

Wing, Velvet, Velvet LTE, V۵۰S, V۵۰, G۸, Q۳۱, Q۵۲, Q۹۲

اندروید ۱۳:

Wing, Velvet, Velvet LTE

LG Wing و LG Velvet در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شدند، LG Wing یک گوشی هوشمند دوار با صفحه نمایش دوگانه است. بنابراین الجی نیز قصد دارد به روزرسانی اندروید ۱۳ را برای آن اعمال کند، اگرچه مدل‌های اصلی بیشتری وجود دارد که می توانند این بروزرسانی را دریافت کنند.

همچنین ممکن است که در صورت بروز مشکلات اساسی در بروزرسانی اندروید ۱۲ در مراحل آزمایش، ال جی ممکن است این طرح را کنار بگذارد.

آیا LG پیگیری های لازم را در به روزرسانی‌های اندروید انجام خواهد داد؟

شرکت الجی پس از اعلام خروج از بازار گوشی‌های هوشمند، اعلام کرد که برای گوشی های هوشمند خود به روزرسانی های نرم افزاری گسترده ای را ارائه می دهد. همچنین اظهار داشت که کاربران گوشی های هوشمند پیشرفته ال جی اکنون می‌توانند تا سه سال سیستم عامل خود را ارتقا دهند و در عین حال دارندگان گوشی های میان رده و سطح پایین نیز می‌توانند تا دو سال ارتقا سیستم عامل را تجربه کنند.

قبل از این اعلامیه ناخوشایند، برخی از مدل ها از قبل به روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کرده بودند. از جمله آنها می توان به LG Velvet ، V۶۰ ThinQ و G۷ One اشاره کرد. با این وجود مدل های دیگر مانند LG G۸X ، G۸S ، Velvet ۴G ، Wing ، K۵۲ و K۴۲ منتظر دریافت به روز رسانی های مخصوص خود هستند.

بنابراین ال جی اعلام کرد که طبق برنامه همچنان به روزرسانی گوشی‌های هوشمند خود را ادامه می دهد. علاوه بر این، در آن زمان ال جی گفت که بروزرسانی اندروید ۱۲ برای برخی از مدل ها نیز در راه است. سازنده کره ای هشدار داد "هنگام آزمایش به روزرسانی، برنامه سیستمی آن ممکن است از برنامه توزیع گوگل و عملکرد در هر دستگاه پیروی کند." به عبارت دیگر  اگرچه LG در حال راه اندازی به روزرسانی برای مدل‌های موجود است اما ممکن است تلاش و پیگیری چندانی نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ال جی گوشی هوشمند به روزرسانی اندروید ۱۱ اندروید 12 اندروید13 گوگل سیستم عامل روزرسانی های اندروید روزرسانی اندروید گوشی های هوشمند اندروید ۱۱ اندروید ۱۲ اندروید ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو A3 با استفاده از یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی اوپو A3 که با شماره مدل PJT110 تائیدیه پلتفرم TENNA را دریافت کرده است، در ماه آینده عرضه خواهد شد؛ این محصول گواهی IP69 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است، احتمالاً گوشی یادشده از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD بهره می‌برد، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه خواهد شد.

یک ماژول دوربین عمودی روی پنل پشتی گوشی اوپو A3 واقع شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‏‌شود؛ این گوشی با استفاده از رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود و به تراشه ناشناخته ۲.۲ گیگاهرتزی مجهز شده است که با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو A3 با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، ابعاد این گوشی ۸.۱ * ۷۵.۶ * ۱۶۲.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۱ گرم است.

کد خبر 747739

دیگر خبرها

  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی