Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مرحله مقدماتی دوی ۱۰۰ متر مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) صبح امروز در استادیوم امام رضا(ع) آغاز شد.

در پایان این مرحله که با شرکت ٤٥ دونده برگزار شد، محمد حسین ابارقی از کرمان، مهران حسینی از مازندران، رضا قاسمی از اصفهان، میثم رشیدی از کردستان، حسن تفتیان از خراسان رضوی، مسعود باقری‌راد از کرمانشاه، اختم یونس و حسین علی الخفاجی از  کشور عراق به فینال دوی ۱۰۰ متر راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن تفتیان در پایان مرحله مقدماتی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که در استان خودم و در ورزشگاه مجهز امام رضا(ع) هستم و مسابقه دادم، بیشتر هیجان زده بودم که در اولین مسابقات بین المللی در فضای باز که کشور ما میزبانی آن را بر عهده داشت شرکت کردم.

دونده ۱۰۰ متر با بیان اینکه در مرحله مقدماتی تقریبا همه ورزشکاران دویدند و رکوردهای خوبی هم توسط ورزشکاران ایرانی و خارجی ثبت شد، ادامه داد: سطح کیفی و کمی مسابقات بسیار خوب است و ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در مرحله فینال با هشت نفری که انتخاب شدند رقابت می‌کنم.

وی افزود: میزبانی مسابقات بسیار خوب بوده و از تمام عوامل تشکر می‌کنم، مجموعه آستان قدس، فدراسیون دو و میدانی و اداره کل ورزش و جوانان استان که در این شرایط سخت که کرونا تمام دنیا را فلج کرده شرایطی فراهم کردند تا بتوانیم مسابقات را با رعایت کردن تمام شیوه نامه ها برگزار کنیم.

تفتیان در خصوص المپیک عنوان کرد: این اولین قدم بنده در راه المپیک بود و این را به فال نیک می‌گیرم که اولین مسابقات ۱۰۰ متر را در شهر مقدس مشهد استارت زدم، هشت گام دیگر تا المپیک پیش رو داریم، مسابقات مختلف در سطح جهان را شرکت خواهیم کرد و به سوی هدف اصلی که یازدهم مرداد در توکیو است گام بر می‌دارم.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات بین المللی دوومیدانی حسن تفتیان دوی صدمتر امام رضا ع ۱۰۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد