Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:15:50 GMT

برگزاری «کمک مومنانه» در بقاع شاخص همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۹۸۳۹

برگزاری «کمک مومنانه» در بقاع شاخص همدان

حجت الاسلام رضا حاجی‌‌زین‌العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری طرح «ضیافت الهی» همزمان با آغاز ماه رمضان در بقاع متبرکه خبر داد و اظهار کرد:  بقاع شاخص چون امامزاده عبدالله(ع)، شاهزاده حسین(ع) و امامزاده یحیی(ع) همدان و امامزاده عبدالله(ع) شهر ملایر مجری اصلی این طرح در استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح «ضیافت الهی» هر سال با فرارسیدن ماه رمضان به طور همزمان و هماهنگ در سراسر کشور توسط سازمان اوقاف برگزار می‌شود گفت: این یکی از طرح‌های مستمر سازمان با هدف برگزاری هرچه بهتر مراسم و مناسبت‌های ماه رمضان در بقاع متبرکه شاخص کشور است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در طرح «ضیافت الهی» کمک به نیازمندان، مستمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا مورد توجه است افزود: اداره اوقاف و امور خیریه استان از ابتدای بیماری کرونا کمک‌های زیادی را از محل نیات واقفین خیراندیش در کمک به نیازمندان داشته و همچنان این مساعدت‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا طرح "ضیافت الهی" متفاوت از سال‌های قبل شده است عنوان کرد: استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه رمضان، تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه بویژه برای نسل جوان، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن کریم در جامعه، تبلیغ جذب مشارکت‌های مردمی و اجرای دقیق نیات واقفین خیر اندیش از جمله مهمترین اهداف طرح «ضیافت الهی» محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: ضیافت الهی بقاع متبرکه شاخص ماه رمضان مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان ضیافت الهی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن