Web Analytics Made Easy - Statcounter

زراءنژادیان با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های هنری برای حفاظت، صیانت و اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بهره گرفت گفت: نیاز است در راستای تحقق شعار سال الگوهای دفاع مقدس به جهادگران عرصه اقتصاد و تولید معرفی شوند.

«هادی زراءنژادیان» در گفت و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن روز هنر انقلاب اسلامی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید مرتضی آوینی اظهار کرد: در دهه هایی پر از چندگانگی ایدئولوژی با ظهور دوباره و تابش تفکر ناب محمدی (ص) در جامعه ما، جوانانی که در یافتن راه حقیقت و رسیدن به سر منشاء مقصود ربانی بودند از پس روزها و زمانه سیاهی و خاموشی تفکر به عرصه ظهور رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خرمشهر در موزه جنگ افزود: جوانان ما با درک زمان و استفاده درست از توانایی های خود حق مطلب را ادا کردند و نمونه بارز آن شهید آوینی است که با بیان و نمایش واقعیت های عصر خود با کمک زبان هنر نقش مؤثری در این زمینه ایفا کرد.

 

وی با بیان اینکه شهید آوینی با تلاش و مجاهدت های خود هنر متعهد را به معنای واقعی جلوه گر کرد ادامه داد: با گذشت سال ها از شهادت این سید اهل قلم اثر و برکات کارهای او را در جامعه خود بر جویندگان راه حقیقت حتی در کشورهای جبهه مقاومت اسلامی در سال های اخیر در ثبت و ضبط وقایع و رشادت های مجاهدان اسلامی و همچنین همراهان و دنبال کنندگان و دوستدارانش مشاهده می کنیم.

 

زراءنژادیان شهید آوینی را طلایه دار هنر متعهد، انقلاب و سید شهیدان اهل قلم دانست و اضافه کرد: هنر انقلابی و متعهد ابزاری کارآمد است که در راستای ارزش ها، آرمان ها و اعتقادات جامعه ما قدم برمی دارد.

 

وی تاکید کرد: در عرصه جنگ نرم و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، جوانان با حضور قدرتمند خود در این وادی و در این برهه از تاریخ کشور ما می بایست دغدغه اقشار انقلابی و به خصوص هنرمندان باشند و مسلک و سیاق شهید آوینی را الگوی خود قرار دهند.

 

مسئول آفرینش های ادبی کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) خرمشهر با بیان اینکه می بایست از تمام ظرفیت های هنری برای حفاظت، صیانت و اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بهره گرفت ابراز کرد: نیاز است در راستای تحقق شعار سال الگوهای دفاع مقدس به جهادگران عرصه اقتصاد و تولید معرفی شوند تا شاهد پیشرفت کمی و کیفی برنامه‌های دفاع مقدس در سطح منطقه باشیم که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

 

وی همچنین ترویج فرهنگ دفاع مقدس را یکی از اهداف ارزشمند دوران هشت سال جنگ تحمیلی برشمرد و عنوان کرد: در این زمینه مسئولان و رسانه‌ها نقش اساسی و مهمی بر عهده دارند.

 

زراءنژادیان مقابله با تحریف دفاع مقدس را از اولویت‌های اساسی جامعه خواند و یاد آور شد: در این زمینه رسانه‌ها باید نقش محوری خود را در توسعه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در جامعه ایفا کنند و در تمامی ابعاد زندگی بشر تأثیرگذار باشند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: ظرفیت های هنری شهید آوینی دفاع مقدس انقلاب اسلامی دفاع مقدس دفاع مقدس شهید آوینی ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود