Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص تردد پلاک های غیر بومی ساکن در تهران در معابر و چگونگی اعمال جریمه اظهار داشت: در تهران نزدیک به چهار میلیون سفر کاری انجام می شود که افراد از‌ حاشیه شهر و شهرستانهای اطرف تهران به هسته مرکزی  آمده و به مبدا خود بازمی‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عمده تردد این وسایل‌نقلیه در تهران صورت می‌گیرد گفت:قطعاً  در بین این چهار میلیون تردد، پلاک‌های شهرستان نیز وجود دارند؛ به همین منظور محدودیتهای کرونایی در شهر تهران برای عبور و مرور و خروج از شهر را در هسته خارج از شهر تهران درنظر گرفتند.

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: افرادی که با پلاک شهرستان در تهران تردد دارند، اگر ساکن تهران هستند طبق قانون باید پلاکهای خود را تعویض کنند اما اگر تردد در حوزه کاری و استان تهران باشد هیچگونه مشکلی ندارد و هیچگونه برخوردی با آنها صورت نمی‌گیرد و فعلا اعمال قانونی برای آنها انجام نمی‌شود.

 رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در ورودی‌ها و خروجی‌های استان، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی کنترل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت پلاک غیربومی تردد جریمه اعمال قانون پلیس راهور جریمه تردد با پلاک غیربومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403