Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@02:15:05 GMT

ساخت منزل مسکونی توسط جهادگران لرستانی در منطقه سی سخت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۰۱۱

ساخت منزل مسکونی توسط جهادگران لرستانی در منطقه سی سخت

سرهنگ جهانبخش گروه های جهادی استان لرستان در منطقه سی سخت مشغول خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند، افزود: این گروه های جهادی هم اکنون در حوزه ساخت منزل مسکونی فعالیت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «احسان جهانبخش» در حاشیه بازدید میدانی از وضعیت مردم شهر سی سخت، با اشاره به وقوع زلزله پنج و شش دهم ریشتری در این شهر و خسارات وارده به واحدهای مسکونی این منطقه، اظهار کرد: فعالیت های جهادی برای کمک به بازسازی منازل مسکونی این شهر در حال اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) افزود: برابر برآورد و بررسی‌های انجام شده تعداد یک هزار و ۲۶۰ واحد در شهر سی سخت و روستاهای تابع نیاز به احداث و تجدید بنا دارند که از این تعداد حدود ۷۰۰ واحد در شهر سی سخت و مابقی در روستاهای تابعه قرار دارند.



وی با اشاره به اعزام گروه های جهادی لرستان از نخستین روزهای زلزله به منطقه سی سخت، افزود: هم اکنون هم گروه های جهادی در حوزه ساخت منزل مسکونی برای زلزله زدگان مشغول خدمت رسانی هستند.



سرهنگ جهانبخش خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه سریع‌تر تصمیمات اتخاذ شده عملیاتی و موضوع اسکان دائم و دیگر مشکلات مردم حل شود.



 وی ادامه داد: تاکنون موضوع امداد رسانی، آواربرداری و اسکان موقت توسط سپاه، بنیاد مسکن، خیرین و گروه‌های جهادی انجام شده است.



سرهنگ جهانبخش خاطرنشان کرد: پس از حضور سپاه حضرت ابولفضل (ع) استان لرستان در منطقه سی سخت و اعلام آمادگی جهت ساخت مسکن زلزله زدگان مقرر گردید طی هفته آتی سهمیه استان جهت شروع عملیات اجرایی توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی اعلام شود.

 

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: توسط گروه های جهادی استان لرستان حداقل پنج واحد مسکونی برای مردم زلزله زده منطقه سی سخت احداث می شود.



گفتنی است، جلسه هماهنگی معاونت بسیج سازندگی کشور در منطقه سی سخت در خصوص احداث منازل آسیب دیده از زلزله اخیر با حضور سردار ربیعی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در امر محرومیت زدایی برگزار شد

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله زدگان سی سخت ساخت منزل جهادگران منطقه سی سخت گروه های جهادی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم