Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:22:08 GMT

سریال میدان سرخ و سیاوش

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۱۷۷

سریال میدان سرخ و سیاوش

سریال میدان سرخ و سریال سیاوش از نمایش خانگی اکران می شوند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام زردفیلم، از دیگر سریال های برتر نمایش خانگی می توان به گیسو، دراکولا، خوب بد جلف و مردم معمولی اشاره کرد. با توجه به بالا بودن هزینه اشتراک وی او دی ها پیشنهاد می شود سریال مورد نظر خود را به صورت تکی از زردفیلم دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین تیتراژ سریال میدان سرخ را می‌خواند. این تریلر معمایی به‌زودی وارد نمایش خانگی می‌شود و پخش آن بر عهده زردفیلم خواهد بود. فرزاد فرزین که سابقه بازی در سریال های نمایش خانگی را هم دارد پیش‌تر برای سریال های عاشقانه و مانکن نیز قطعاتی را خوانده بود.

حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، علی مصفا و امیر حسین آرمان بازیگران این سریال هستند.

دیگر بازیگران این مجموعه نیز به‌زودی معرفی خواهند شد. میدان سرخ نخستین تجربه کارگردانی ابراهیمیان در حوزه سریال‌سازی است. ابراهیمیان پیش از این فیلم های سینمایی آآآدت نمی‌کنیم، پیلوت و ارسال آگهی تسلیت به روزنامه را ساخته بود.

تهیه کننده: جواد نوروزبیگی

کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان

ژانر: اکشن، اجتماعی

زمان پخش قسمت اول: ۱ اردیبهشت

نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال میدان سرخ شوید.

دانلود سریال میدان سرخ

سریال سیاوش

این سریال به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی و صادق یاری که پس از موفقیت در سریال ممنوعه به شهرت رسیدن این بار در این ملودرام اجتماعی سعی در کسب همان میزان موفقیت و یا شاید بیش تر را دارند. موسیقی متن سریال توسط مسعود سخاوت دوست ساخته و پرواز همای آن را سروده است.

سیاوش [با هنرنمایی میلاد کی‌مرام] کشتی‌گیری است که پس از سال‌ها تلاش و کوشش به اردوی تیم ملی دعوت شده و حالا باید در مسابقات انتخابی المپیک شرکت هم کند. اما نامزد او یعنی مرجان [با نقش‌آفرینی مرجان اتفاقیان] به شکل مرموز و ناامیدکننده‌ای تصمیم گرفته تا ارتباطش را با سیاوش قطع کند.

امیدوارم سریال سیاوش بدون الهام گرفتن از سریال های ترکیه ای و با فیلمنامه معقول بتونه داستان اجتماعی و ساده ای را روایت کنه که در خور تحسین باشه.تا کنون که شاهد دو قسمت ابتدایی این سریال بودیم به راحتی نمی تونیم آن  را قضاوت کنیم و باید شاهد قسمت های بعدی باشیم.

آهنگ پایانی: پرواز همای

ژانر: درام اجتماعی

نویسندگان: پویا سعیدی، علی امیرریاحی و امیررضا رشتی

کارگردان: سروش محمدزاده

تعداد قسمت ها: ۱۸ قسمت

تهیه کننده: مهدی یاری

نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال میدان سرخ شوید.

دانلود سریال سیاوش

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانلود سریال میدان سرخ سریال میدان سرخ دانلود سریال سیاوش سریال میدان سرخ نمایش خانگی سریال سیاوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!

یعنی هر لحظه‌ای که تصور می‌کنید اینجا نقطه آخر حماسه‌سازی‌های سیاوش یزدانی است، مدافع سپاهان بار دیگر شما را شگفت‌زده می‌کند! بعد از شکست غیرمنتظره الهلال عربستان مقابل العین امارات و ناکامی این تیم در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یزدانی با انتشار کامنت «یک- صفر» به هجو این باشگاه پرداخت. چرا؟ چون بعد از اخراجش از زمین در بازی رفت با الهلال، همین اعداد را که تا آن زمان نتیجه بازی بود به هواداران حریف نشان داد و بعد که آنها ۳گل زدند و بردند، کلی طرح طنز در مورد کری‌خوانی سیاوش ساخته شد.

اتفاقی که الان افتاده این است؛ مدافع سپاهان کری‌خوانی شکست‌خورده خودش بعد از اشتباه مرگباری که جلوی الهلال داشته و منجر به حذف سپاهان شد را یادآوری کرده؛ حقیقتا که خوش به سعادتت!

منبع: همشهری‌آنلاین

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد