Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@04:24:48 GMT

پخش ویژه‌برنامه «مهنا» در استقبال از ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۳۱۵

پخش ویژه‌برنامه «مهنا» در استقبال از ماه مبارک رمضان

ویژه‌برنامه «مهنّا» که اقدامی در راستای آماده‌سازی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان جهت بهره‌برداری حداکثری از فیوضات رمضان الکریم است، توسط تیمی متمرکز و متخصص از همراه اول و روبیکا در کربلای معلی ضبط شده است.

«مهنّا» در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری(۲۳ و ۲۴ فروردین) رأس ساعت ۲۱ با اجرای مژده لواسانی، روایتگری حامد عسکری، مداحی حمید علیمی و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک از طریق روبیکا پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراه اول با در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های لازم زیرساختی و ارتباطی به سوپر اپ روبیکا، تمام سعی خود را برای ایجاد فرصتی مناسب و درخور ایام ماه مبارک رمضان و غنی‌سازی محتوای فضای دیجیتال کشور انجام داده تا مردم در دوران خانه‌نشینی، با کمترین دغدغه بتوانند لحظات معنوی این ماه را همراهی کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ماه رمضان مبارک برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در شب شهادت رییس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکر مطهر شهید مفقودالأثر دوران دفاع مقدس، شهید محمد شفیع فیضی زاده، مورد استقبال اهالی محله صفاری و ربابه کمالی شهر ایلام قرار گرفت.
این شهید والامقام پس از تفحص، چند روزی است که میهمان مردم قدرشناس و شهیدپرور ایلام است و با برگزاری مراسم استقبال و یادواره با او تجدید پیمان می‌کنند.

همتی منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: شهدا همچون ستارگانی هستند که در آسمان این مرز و بوم می‌درخشند و امنیت و آرامش کشور به برکت خون همین شهدا است.
استاندار ایلام نیز با حضور در منزل شهید محمد شفیع فیضی زاده، ضمن دیدار با خانوده این شهید به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام