Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از پیشرفت 50 درصدی واریانت چشمه شیرین خبر داد و گفت: با تکمیل و بهره برداری از این مسیر ارتباطی نقاط پرحادثه و پیچ های خطرناک جاده ایلام - بدره - دره شهر حذف خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از ایلام ،عبدالله بهادری روز یکشنبه در بازدید از پروژه واریانت چشمه شیرین اظهار داشت: محور ایلام- دره شهر- پل دختر یکی از محورهای مهم استان به جهت ارتباط ایلام با استان های لرستان و خوزستان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت اجرایی این پروژه راهسازی گفت: این واریانت به صورت چهار بانده(بزرگراه) به طول هفت کیلومتر در حال اجرا است که تا کنون بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از پیشرفت 40 درصدی پروژه چهار خطه ورودی شهر دره شهر خبر داد و گفت: این پروژه به طول 12 کیلومتر و احداث 14 دستگاه پل در این مسیر با قراردادی افزون بر 600 میلیارد ریال در حال اجرا است.

بهادری علت کند بودن روند اجرای این پروژه را وجود معارضان از جمله خطوط انتقال آب ، گاز و برق و ارتباطات و فیبرنوری عنوان کرد و یادآور شد: با پیگیری های متعدد این موانع نیز در حال برطرف شدن هستند و روند اجرای پروژه به زودی شتاب خواهد گرفت.

وی به احداث واریانت وحدت آباد شهر دره شهر نیز اشاره کرد و گفت: این طرح به طول یک و نیم کیلومتر جهت حذف پیچ های خطرناک و پر حادثه با قرارداد 60 میلیارد ریال در حال احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: این طرح نیز معارضان محلی دارد که با رفع آن عملیات اجرایی تسریع خواهد شد.

بهادری از مراحل پایانی طرح راهسازی سیروان - بدره ( قاضی خان- بدره) بیان کرد: طول جاده قاضی خان - بدره 13 کیلومتر است که 6 کیلومتر آن در محدوده شهرستان سیروان و هفت کیلومتر در شهرستان بدره است.

وی افزود: این پروژه به دلیل پستی و بلندی های شدید و همچنین وجود رودخانه ها و ارتفاعات کوهستانی یکی از پرهزینه ترین پروژه‌های راهسازی استان محسوب می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: بهره‌برداری از این پروژه عظیم می تواند علاوه بر خارج شدن سیروان از بن بست و اتصال آن به بدره، مسیر شهرستان های چرداول و سیروان به بدره، دره شهر و آبدانان را نیز بیش از 80 کیلومتر کاهش دهد.

بهادری در مورد آخرین وضعیت احداث این محور گفت: طول کل محور 13 کیلومتر است که 6 کیلومتر آن از سمت شهرستان سیروان قبلاً تکمیل شده و حجم عملیات راه سازی در هفت کیلومتر بعدی با توجه به وضعیت کوهستانی و رودخانه بزرگی که در مسیر قرار دارد بسیار زیاد بود که برای اجرای آن یک تونل به طول 200 متر حفاری و تکمیل شد،

وی تاکید کرد: پل بزرگ جابر در این مسیر با هشت دهنه 20 متری به پایان رسیده ، حدود 20 پل دیگر در مسیر احداث و تا 2 ماه آینده عملیات آسفالت و ایمن سازی مسیر به پایان خواهد رسید و تردد در این محور برقرار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام مدیرکل راه و شهرسازی دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره

ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی شده و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات