Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام شامل هشت تخت ویژه، پنج عدد پالس اکسیمتر، ۲ عدد برانکارد، ۲ عدد مانیتور پرتابل، هشت عدد تشک مواج، یک دستگاه الکتروشوک، ۲ دستگاه الکتروکاردیوگرافی، چهار عدد BIPAP، چهار عدد CPAP است.

وی اضافه کرد: قبل از این نیز چهار محموله شامل ۲۴ عدد تب‌سنج دیجیتالی، پنج هزار ماسک مخصوص، ۵۰۰ هزار ماسک معمولی، ۱۴۰ عدد گان حفاظتی، ۱۴۰ شیلد محافظ صورت، پنج هزار دستکش لاتکس، ۱۴۰ عدد دستکش مخصوص دفن متوفی، ۲ هزار لیتر مایع جهت ضدعفونی کننده و ۱۴۰ عدد عینک محافظ با موافقت وزیر بهداشت برای این شهرستان اخذ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده بیان کرد: همچنین ۲ هزار ماسک ان ۹۵، چهار هزار ماسک جراحی، ۳۰۰ گان یکبار مصرف، ۶۰ لیتر محلول ضدغفونی کننده، و ۴۰ بسته دستکش ۱۰۰ تایی از دیگر اقلام اختصاص یافته به بیمارستان مهاباد طی سال گذشته بود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر درمانی با توجه به وضعیت قرمز مقابله با کرونا در مهاباد در اولویت قرار گرفته و نیاز است مسوولان ارشد کشوری نهایت همکاری را برای تامین این اقلام با دانشگاه علوم پزشکی استان داشته باشند.

هم اکنون ۴۰ بیمار در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری و تحت مراقبت هستند.

بیماری کرونا از اوایل اسفند در کشور و آذربایجان‌غربی شایع شده است و ۱۷ اسفندماه سال گذشته نخستین موارد مثبت کرونا در مهاباد تایید شد. 

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا مهاباد کرونا ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی بهداشت و سلامت اخبار کنکور هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن

آفتاب‌‌نیوز :

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در یک سفر از پیش اعلام نشده از پکن با مقام شماره ۲ چین دیدار کرده است.

به گزارش الجزیره، دیدار ماسک با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین در حالی انجام می‌شود که خودروسازان چینی در حال تبلیغ جدیدترین خودرو‌های الکتریکی خود در نمایشگاه خودروی پکن هستند که از ۲۵ آوریل تا ۵ می‌برگزار می‌شود.

رسانه دولتی چین گزارش داد، در جریان دیدار روز یکشنبه آنها، لی به ماسک گفت که امیدوار است ایالات متحده با چین در همکاری “برد-برد” تعامل کند و از عملیات تسلا در چین به عنوان نمونه‌ای موفق از همکاری با یکدیگر نام برد.

لی گفت: «بازار بسیار بزرگ چین همیشه به روی شرکت‌های خارجی باز خواهد بود. چین به قول خود پایبند خواهد ماند و به سختی برای گسترش دسترسی به بازار و تقویت ضمانت‌های خدمات ادامه خواهد داد.»

ماسک در پستی در X گفت که از ملاقات با مقام شماره ۲ “مفتخر” است.

ماسک گفت: “ما اکنون سال هاست که همدیگر را می‌شناسیم، از اوایل روز‌های شانگهای. ”

بازدید ماسک از قبل اعلام نشده بود و مشخص نیست که آیا برنامه سفر او ممکن است شامل بازدید از نمایشگاه خودرو پکن باشد، جایی که خودروسازان چینی خودرو‌های الکتریکی را به نمایش می‌گذارند که مستقیماً با مدل‌های تسلا رقابت می‌کنند.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن