Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر وحدت با بیان اینکه طی سال گذشته ۶۵۶ تن از محصولات کشاورزی وارداتی به دلیل آلودگی و یا نقص مدارک به کشور مبدا عودت داده شده است، افزود: امسال در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، تلاش‌ها در راستای جهش مطلوب در امر تولید و صادرات محصولات کشاورزی متمرکز می‌شود.

وی با اشاره به اعمال مقررات قرنطینه نباتی در ۴۸۶ هزار و ۲۳۶ تن انواع محصولات صادراتی، وارداتی و ترانزیتی در استان طی سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به اهمیت قرنطینه نباتی در امر صادرات، واردات و ترانزیت محصولات کشاورزی و حساسیت این امر، مأموران قرنطینه نباتی در اقصی نقاط استان بدون هیچ گونه تعطیلی و علی رغم مشکلات کرونا فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت ادامه داد: استان با داشتن گمرکات متعدد اعم از بازرگان ماکو، صنم بلاغی پلدشت، رازی خوی، سرو ارومیه، تمرچین پیرانشهر و کیله سردشت نقش مهم و کلینیک در امر صادرات، واردات و ترانزیت محصولات کشاورزی دارند و در تمامی گمرکات مراکز قرنطینه نباتی فعال هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته قرنطینه نباتی کیله سردشت از نظر سخت و نرم افزاری و امکانات آزمایشگاهی تجهیز شد، ادامه داد: مهمترین هدف قرنطینه نباتی از بررسی محموله‌ای های کشاورزی جلو گیری از ورود و خروج عوامل خسارتزای گیاهی قرنطینه‌ای شامل آفات، بیماری‌ها و… و. و با بهره گیری از توان کلینیک‌های گیاه پزشکی بخش غیر دولتی بوده است.

کد خبر 5186465

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی آفات و بیماری های قرنطینه گیاهی کشاورزی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی گرگان انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی محصولات کشاورزی قرنطینه نباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورمختار عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پرداخت عوارض ارزش افزوده در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی ۹۰ درصد افزایش داشت.

وی اضافه کرد: میزان عوارض پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که در سال گذشته، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ نزدیک به هشت هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین سه هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: سال گذشته بیش از سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

پورمختار افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان در سال گذشته بود.

کد خبر 6092613

دیگر خبرها

  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود