Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@13:53:57 GMT

واکنش سریع العین پس از شکست سنگین برابر فولاد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۵۲۳

واکنش سریع العین پس از شکست سنگین برابر فولاد

باشگاه العین امارات بعد از شکست سنگین برابر فولاد خوزستان به دنبال اخراج سرمربی خود و جذب سرمربی سابق الهلال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از اسپورت ۲۴، العین امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با ۴ گل برابر فولاد خوزستان شکست خورد و نتوانست راهی مرحله گروهی شود.

روزنامه الجزیره در گزارشی نوشت که باشگاه اماراتی قصد دارد که رازوان لوچسکو، سرمربی سابق الهلال را جایگزین پدرو امانوئل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شکست سنگین العین بعید به نظر می رسد که پدرو امانوئل شانسی برای ماندن در تیم داشته باشد آن هم در شرایطی که این تیم در لیگ امارات هم نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

لوچسکو در الهلال نتایج درخشانی به دست آورد و توانست این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هم برساند اما به خاطر نتایج ضعیف که در یک سال اخیر داشت از کار برکنار شد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه العین امارات فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید

فوق ستاره پرتغالی پس از ثبت رکورد جدید در لیگ عربستان واکنش جالبی داشت.

به گزارش گروه ورزشی دانشجو، النصر در شبی که کریستیانو رونالدو هت‌تریک کرد، حریفش را با شش گل درهم‌کوبید. النصر با بردی که در این بازی به دست آورد ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و البته یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند.

با اختلاف امتیازی زیادی که النصر با الهلال دارد آن هم در فاصله چهار هفته مانده تا پایان لیگ، قهرمانی این تیم غیر ممکن است و باید الهلال را قهرمان فصل جاری لیگ عربستان نامید. النصر از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد و تنها امید این تیم برای کسب جام در فصل جاری رقابت‌های جام حذفی است که آن هم با وجود حریف قدرتمندی مثل الهلال کار سختی است.

دو تیم النصر و الهلال در پایان ماه جاری باید فینال جام حذفی را برگزار کنند و کریستیانو رونالدو بسیار امیدوار است که تیمش بتواند الهلال آماده را شکست دهد و قهرمان شود. او گفت: در فصل جاری می‌خواهیم جام بگیریم. امیدواریم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم و قهرمانی در جام حذفی را به دست آوریم.

رونالدو با ۹ گل اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در صدر جدول بهترین گلزنان فصل جاری لیگ عربستان قرار دارد. او در ۳۰ بازی در فصل جاری لیگ عربستان ۳۲ گل به ثمر رسانده است. رونالدو درباره این آمار گفت: رکورد‌ها به دنبال من هستند و به صورت طبیعی به ثبت می‌رسند. امیدوارم به رکورد ۹۰۰ گل برسم. بسیار خوشحالم و البته که مهم پیروزی و قهرمانی تیم است. باید در دیدار‌های بعدی‌مان به پیروزی برسیم تا به بهترین شکل فصل را به پایان ببریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید