Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:18:38 GMT

افتتاح چهار باب جایگاه سوخت در فارس

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۷۸۲

افتتاح چهار باب جایگاه سوخت در فارس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی کریمی مدیر منطقه در مراسم افتتاح از جایگاه سوخت مجتمع خدماتی رفاهی شایلین، گفت: در راستای خدمات رسانی وسوخت رسانی مطلوبتر به مردم بطور همزمان چهار مجتمع خدمات رفاهی در سطح استان با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی، معاون استاندار و جمعی از مسئولان و مقامات شهرستان سروستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این موضوع که اجرای برنامه‌ها وسیاست‌های استراتژیک کشوردربخش انرژی، توسعه موزن ومنطقی جایگاه‌های عرضه سوخت باهدف تامین رفاه و تسهیلات برای مردم در دستور کار شرکت قرار گرفته است، افزود: با توجه به برنامه ریزی‌ها وهماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان‌های ذیربط زمینه حضور بخش خصوصی فراهم واستان فارس در این زمینه توسعه و جایگاه خوبی را داراست و این چهار باب مجتمع با سرمایه گذاری مبلغ ۵۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

بنی کریمی، با بیان رتبه دوم منطقه در تعداد مجاری عرضه سوخت در کشور هدف از ایجاد مجتمع‌های خدمات رفاهی را ارائه خدمات بیشتر به مردم با محوریت سوخترسانی بیان و اظهار کرد: با بهربرداری از این پروژه‌ها تعداد مجاری عرضه سوخت مایع (بنزین ونفتگاز) در سطح استان به ۲۹۵ باب رسید که از این تعداد ۴۰ باب بصورت مجتمع خدمات رفاهی احداث شده اند.

مدیر منطقه فارس ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب تمام عوامل چرخه سوخترسانی استان در تامین وت وزیع ماینگین روزانه ۱۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در فارس، گفت: مکان یابی صحیح جایگاه‌ها در نقاط مختلف بویژه در محور‌های اصلی استان دردستور کار منطقه بوده وبا برنامه ریزی‌های صورت گرفته مجتمع شایلین در محورسروستان به شیراز، مجتمع مهروماه در محور فیروزآباد به عسلویه، مجتمع کشاورز در محور مرودشت به سعادت شهر و مجتمع ماهور درمحور لاربه جهرم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

این مقام مسئول تامین و توزیع به موقع و ایمن سوخت را از وظایف اصلی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برشمرد و افزود: با بهره برداری از این جایگا ه‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۶۰ نفر نیز فراهم شده و هم اکنون در سطح استان فارس تعداد ۳۷ باب جایگاه سوخت مایع و ۱۰ باب جایگاه سی ان جی در دست احداث می‌باشد که از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصدی برخوردارهستند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح جایگاه سوخت شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا