Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم «تهران،ری،شمیرانات،پردیس و اسلامشهر» در مجلس با بیان اینکه آمریکا باید تمام تحریم‌های نفتی و بانکی ما را لغو کند،اظهارداشت: نباید بین تحریم‌های هسته‌ای و دیگر تحریم‌ها تفکیکی وجود داشته باشد، اما در حال حاضر در مذاکرات این تفکیک و همچنین طرح گام به گام مطرح می‌شود. خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان طی تذکری با اشاره به مدیریت دولت در مقابله با کرونا، گفت:تصمیم غلط ستاد مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور آخرین سوءتدبیر دولت است که عملا با جان مردم بازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه معلوم نیست خسارت‌هایی که دولت به مردم وارد می‌کند، قرار است چه زمانی تمام شود، بیان داشت:همچنین گرانی‌های گسترده دلار، خودرو و مسکن و همچنین کاهش ارزش پول ملی شد و سوال ما آن است که این گرانی‌ها و صف‌های طولانی تا چه زمانی ادامه دارد و تا کی مردم باید این فشار‌ها را تحمل کنند؟

نماینده مردم تهران با اشاره به خسارات دولت در عرصه سیاست خارجی،تصریح کرد: شخص رئیس جمهور در کتابی گفته ما پروتکل الحاقی را پذیرفتیم و نتیجه‌ای نداشت و بر این اساس می‌توان گفت همه این مذاکرات و برجام جز خسارت هیچ نتیجه دیگری برای ما نداشته است.

ویبا اشاره به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس،اظهارداشت:پیرو این قانون مجلس گفت که باید پنجم اسفند ماه تمام تحریم‌ها یکجا لغو شود که دولت دوباره سه ماه آن را به تعویق انداخت و در مذاکرات اخیر هم دولتمردان بحث طرح گام به گام و همچنین بحث راستی آزمایی آسان و سریع را مطرح می‌کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکا باید تمام تحریم‌های نفتی و بانکی ما را لغو کند،اظهارداشت: نباید بین تحریم‌های هسته‌ای و دیگر تحریم‌ها تفکیکی وجود داشته باشد، اما در حال حاضر در مذاکرات این تفکیک و همچنین طرح گام به گام مطرح می‌شود و نمی‌دانیم چرا دولت اصرار دارد تحریم‌ها برداشته نشود.   بیشتر بخوانید: نیکزاد: کسانی که اجازه سفر در ایام عید را دادند، باید پاسخگوی شرایط فعلی کرونا باشند انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است

دریافت 10 MB کد خبر 6097310

دیگر خبرها

  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود