Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه قنبریان گفت: در ماه مبارک رمضان، کارشناسان استاندارد با بازرسی از مراکز عرضه و توزیع، بر عرضه کالاهای پرمصرف نظارت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ قنبریان در این خصوص اظهارکرد: در اجرای طرح کنترل بازار، کالاهای پرمصرف مردم در ماه مهمانی خدا، مورد بازرسی کارشناسان اداره کل قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح یازده قلم کالای مشمول مقررات استاندارد اجباری، شامل: روغن سرخ کردنی، روغن خوراکی مصرفی خانوار، آرد گندم، قند، شکر، چای سیاه، پنیر لاکتیکی، پنیر خامه ای، شیر پاستوریزه، شیر فرادما، و کره در بازار استان بازرسی می شوند.

مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به شعار امسال و در جهت پشتیبانی از تولید باکیفیت، گفت: هدف از اجرای این طرح سالم سازی بازار مصرف و جلوگیری از توزیع کالاهای بدون کیفیت، و فاقد نشان استاندارد می باشد.

بر اساس این گزارش، شهروندان می توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی شماره پروانه استاندارد درج شده بر روی کالاها به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ، از مشخصات کالا و هم چنین اعتبار پروانه استاندارد آن آگاه شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد ماه رمضان کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه