Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@20:44:22 GMT

محل برگزاری دو مسابقه از هفته بیستم لیگ یک اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۳۹۰

ورزشگاه های محل برگزاری دو مسابقه از هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

حل برگزاری بازی های خوشه طلایی - شاهین و بادران - آرمان گهر اعلام شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، محل برگزاری دو مسابقه از هفته بیستم لیگ یک به شرح زیر اعلام شد:

خوشه طلایی ساوه – شاهین شهرداری بوشهر – ساعت ۱۶:۴۵- ورزشگاه شهید چمران شهر ساوه
بادران تهران – آرمان گهرسیرجان – ساعت ۱۶:۴۵- ورزشگاه کارگران شهر تهران

اخبار داغ 

بازداشت نوعروس خائن هنگام همخوابی با دوست صمیمی شوهرش برترین های قرن با جهانگیر کوثری: مظلومی می توانست لواندوفسکی باشد؛ ممکن بود دایی به خاطر یک گل قطع نخاع شود فدراسیون هند: پرسپولیسی ها برنامه های ما را به هم ریختند روز خوب آزادکاران ایرانی در قزاقستان؛ کشتی آزاد ایران با تیم کامل به المپیک می رود کارشناس داوری مارکـا: صحنه برخورد مندی و بریتویت پنالتی نبود 0 گل و 0 پاس گل برای لیونل مسی از زمان آخرین بازی کریستیانو رونالدو در ال کلاسیکو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد