Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طی ارزیابی های صورت گرفته چهارمحال و بختیاری در رعایت کردن پروتکل های بهداشتی جز سه استان اول شناخته شده بود اما متاسفانه قبل از عید در کاهش پروتکل ها سرعت گرفتیم و از 85 درصد به زیر 50 درصد رسیدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد:  15 هزار و 251 خانواده تحت پوشش تیم های حمایتی طرح شهید سلیمانی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه 39 هزار شغل توسط تیم های نظارتی ما رصد شده است گفت: تا کنون پنج هزار و 661 اخطار و 595 پلمپ توسط تیم های نظارتی در ایام کرونا صورت گرفته است.

جزایری ادامه داد: تیم های ما بیش از 9 هزار مراجعه مستقیم به درب منازل داشتند و بیش از 36 هزار مورد تست کرونا انجام داده اند.

وی با اذعان بر اینکه یکی از مهم ترین هدف های طرح شهید سلیمانی کاهش درمان های سرپایی بود  افزود: 13 هزار و 478 مورد مثبت شناسایی ، درمان و قرنطینه شدن بعد از اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی 80 درصد بستری ها و 90 درصد فوتی ها کاهش پیدا کرده بود.

جزایری با تاکید بر اینکه طرح شهید سلیمانی در گام چهارم موفق ترین طرح بود بیان داشت: متاسفانه در ایام عید مردم قرنطینه خانگی را شکستند و به گردش رفتند و خیابان ها مملو از نفر شد و همین باعث شد که پیک چهارم کرونا رقم بخورد .

وی با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر استان چهارمحال و بختیاری در وضعیت کرونا جز چهار استان اول است گفت: تا دو هفته آینده وضعیت بسیار حساس و خطرناکی را در استان تجربه می کنیم.

جزایری با بیان اینکه در حال حاضر ویروس غالب انگلیسی است گفت: متاسفانه تعداد موارد سرپایی پنج برابر، بیش از دو برابر موارد بستری، و دو برابر مرگ و میر در این استان افزایش پیدا کرده است.

وی یاد آور شد: روزانه بیش از دو هزار تست در این استان انجام می دهیم .

جزایری با بیان اینکه این استان طی ارزیابی های صورت گرفته در رعایت کردن پروتکل های بهداشتی جز سه استان اول شناخته شده بود گفت: متاسفانه قبل از عید در کاهش پروتکل ها سرعت گرفتیم و از 85 درصد به زیر 50 درصد رسیدیم.

وی با اذعان بر اینکه گام پنجم طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را اغاز کرده ایم گفت: در گام پنجم سه هدف اصلی بیماریابی, رهگیری حداکثری و واکسناسیون در 6 ماه اول سال در دستور کار ما قرار گرفته است.

جزایری خاطر نشان کرد: همچنان قرنطینه معکوس جز دستور کار است، تیم های نظارتی تحت پوشش مرکز هستند، فاز اول واکسناسیون شروع شد، 50 درصد کادر درمان واکسناسیون را انجام داده اند، واکسناسیون جانبازان و همچنین کادر اورژانس 115 در حال انجام است.

انتهای پیام/1020ج
 

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری پروتکل ها طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است