Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@03:03:00 GMT

آخرین خبر از سعید آقایی پس از کرونایی شدن

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۶۸۰

آخرین خبر از سعید آقایی پس از کرونایی شدن

مدافع چپ پرسپولیس با دریافت پاسخ منفی تست مجدد هم احتمالا شرایط حضور در هند را نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آقایی که با بدشانسی بزرگی در آستانه اعزام این تیم به هند برای مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دلیل مثبت شدن تست کرونا، از سفر بازماند، احتمالا طی روزهای آتی نیز شرایط حضور در گوا را به دست نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدافع چپ پای پرسپولیس که فصل گذشته را با سه پاس گل در لیگ قهرمانان خاتمه داده بود، در شرایطی که با حضور آل کثیر و شهریار مغانلو به عنوان دو مهاجم فرصت طلب و سرزن از انگیزه زیادی برای درخشش و نمایش موفق در موقعیت سازی برخوردار بود، اکنون باید شاهد نمایش هم‌تیمی‌هایش در هند و امیدوار به صعود آنها به مرحله بعدی برای همراهی دوباره با سرخپوشان باشد.

 

در شرایطی که طی ساعات اخیر شایعاتی درباره اینکه در صورت دریافت تست دوباره و منفی شدن آن برای همراهی این بازیکن در هند شکل گرفته است، گفته می‌شود این احتمال خیلی کم خواهد بود. سعید آقایی با دریافت اسکن مربوط به ریه و درصد ابتلای خود اکنون باید حداقل ۲۰ روز قرنطینه را پشت سر بگذارد و این مساله عاملی خواهد بود که او را از همراهی تیم در گوا هند محروم می‌کند.

با این حال خبر امیدوارکننده از سعید آقایی این است که او از نظر بدنی شرایط مناسبی را دنبال می‌کند و به همین منظور تمرینات آماده سازی خود را دنبال می‌کند تا در بازگشت به تمرینات گروهی، مشکلی از این بابت نداشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید آقایی پرسپولیس تهران سعید آقایی لیگ قهرمانان آسیا سعید آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی نماینده مرکز پزشکی حج در هلال احمر خراسان رضوی گفت: پزشکان همراه ۶۷ کاروان متقاضیان این سفر انسان ساز تمامی امور پزشکی، سلامتی و ارائه خدمات مرتبط به زائران خانه خدا را بر عهده دارند.

محمد رضا واحدی جو افزود: با توجه به بیماری‌های شایع میان متقاضیان حج از جمله فشار خون و دیابت کنترل سلامت متقاضیان و آزمایش آنان در کنار تجویز دارو‌های احتمالی مورد نیاز امری ضروری است که پزشکان هلال احمر در این زمینه خدمات در خور و لازم را ارائه می‌دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج در هلال احمر خراسان رضوی شمار متقاضیان حج تمتع امسال استان خراسان رضوی را ۹ هزار و ۵۶۷ نفر اعلام کرد که چهار هزار و ۳۶۵ نفر از این متقاضیان مرد و پنج هزار و ۲۰۲ نفر زن هستند.

واحدی جو افزود: طبق بررسی‌های پزشکی انجام شده ۱۵ تا ۲۰ درصد متقاضیان حج امسال استان خراسان رضوی به فشار خون و ۱۰ تا ۱۵ درصد به بیماری دیابت مبتلا هستند.

وی با اشاره به انجام واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع در استان گفت: مدت اجرای واکسیناسیون طبق نوبت دهی انجام شده تا ۱۹ اردیهبشت ماه جاری ادامه دارد.

نخستین کاروان اعزام حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) سعید جلیلی و فیدل کاسترو در یک قاب
  • تلاش سعید جلیلی برای گرفتن عکس یادگاری با فیدل کاسترو | تصویر
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • حکم قاتل محمودرضا جعفر آقایی تایید شد