Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:09:17 GMT

واکنش استقلال به سفر کاروان ۶۰ نفره به عربستان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۷۲۹

واکنش استقلال به سفر کاروان ۶۰ نفره به عربستان

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:‌مجیدی تصمیمی گرفته که همه باید در چارچوب مسائل فنی به آن احترام بگذارند.

به گزارش مشرق، نصرالله عبداللهی درخصوص مشکل به وجود آمده برای 5 عضو این تیم در فرودگاه مهرآباد برای سفر به عربستان اظهار داشت: مشکل تا حدودی حل شده و بابک مرادی، متین کریم‌زاده و دکتر سیاه‌پوش می‌توانند با ما به عربستان سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تلاش برای حل مشکل عرفان گل محمدی بازیکن تیم و فرزاد مجیدی هستیم تا این مشکل هم برطرف شود.

وی با اشاره به منفی شدن تست کرونا تمامی اعضای تیم گفت: ‌قرار است فردا مجدداً در  عربستان تست بدهیم تا وضعیت سلامت جسمانی بازیکنان به تأیید میزبان مسابقات برسد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به زمان برگزاری دیدارهای این تیم در عربستان عنوان کرد: تغییر 45 دقیقه‌ای زمان بازی به خاطر نماز عشاء در کشور عربستان است و تمرینات ما هم در همان زمان مسابقات برگزار می‌شود تا تیم با مشکل روبرو نشود.

بیشتر بخوانید:

ستاره استقلال در لیگ قهرمانان از دید AFC

عبداللهی در خصوص تصمیم فرهاد مجیدی برای عدم همراهی دانشگر در این سفر عنوان کرد: مجیدی تصمیمی گرفته که همه باید در چارچوب مسائل فنی به آن احترام بگذارند. به هر حال او سرمربی تیم است و تصمیم‌گیری نهایی در مورد این مسائل با اوست.

وی در خصوص مسائلی که پیرامون تعداد اعضای کاروان تیم استقلال به عربستان مطرح و عنوان شده این تیم با 60 نفر به مسابقات اعزام می‌شود گفت: ما 28 بازیکن در فهرستمان داریم و نزدیک به 20 نفر نیز اعضای کادر فنی و پشتیبانی تیم هستند. سفر 60 نفره استقلال درست نیست و تعداد از این عددی که شما می‌گویید کمتر است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اعضای هیأت مدیره در این سفر آبی پوشان را همراهی می‌کنند گفت:‌ قرار است آنها جداگانه به عربستان سفر کنند و در حال حاضر با اعضای تیم در فرودگاه حضور ندارند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا استقلال فوتبال ورزشی عربستان نصرالله عبداللهی محمد دانشگر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)