Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@09:15:17 GMT

بررسی اجرای طرح های کوچک مقیاس در منطقه 3 تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۷۳۴

بررسی اجرای طرح های کوچک مقیاس در منطقه 3 تهران

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 3 با حضور در محله زرگنده روند پیشرفت طرح های کوچک مقیاس در این محله را بررسی کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3،احمد تواهن با هدف نظارت بر نحوه اجرای فعالیت ها در محلات دوازده گانه، به طور مستمر از اقدامات عمرانی و فعالیتهای فرهنگی در حال اجرا، بازدید کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت آنها قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید نظارتی که با هدف رفع نواقص احتمالی و ارائه راهکارهای مناسب در اجرای بهینه امور انجام شد، مناسب سازی پیاده رو ها و تسهیلات دسترسی برای افراد کم توان جسمی، آرام و ایمن سازی معابر محله زرگنده به ویژه محور های مرتبط با فعالیتهای توسعه محلی و پروژه پاتوق محله، مناسب سازی کف پوش بوستان زرگنده، ایجاد فضای مناسب به منظور گسترش تعامل در زمینه فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی و توسعه خدمات به افراد کم برخوردار در سرای این محله مورد تاکید شهردار منطقه 3 قرار گرفت.
تواهن در ادامه این بازدید از عملیات عمرانی محوطه و صحن متبرک امامزاده اسماعیل و مقبرة الشهداء، پروژه در حال ساخت مخزن آب، مجموعه فرهنگسرای آفتاب و بازار میوه و تره بار زرگنده، بازدید کرد و دستورهای لازم در راستای توسعه همه جانبه فعالیتهای مربوطه را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران

یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

به گزارش مهر، در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی