Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر اورنگ ایلامی یکشنبه با تاکید بر این که تمام مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی و خصوصی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز موظف به پذیرش بیماران تنفسی هستند، گفت: هیچ بیمارستانی حق ندارد بیماران مشکوک به کرونا را نپذیرد و یا به دیگر مراکز و بیمارستان ها ارجاع دهد.

 او اضافه کرد:دستورالعمل ساماندهی بیماران کرونایی و غیرکرونایی به تمام مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه ابلاغ شده و کارشناسان و مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه بر نحوه اجرای آن نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تلاش و همراهی مجموعه بیمارستان مرکزی شیراز و مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی و خصوصی استان در دوران پاندمی کووید ۱۹ از مسوولان مراکز درمانی و بیمارستان های فارس خواست تا با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم، روند پذیرش بیماران مشکوک به کرونا را بهبود بخشند.

ایلامی با بیان اینکه در صورتی که یک بیمارستان با کمبود تخت مواجه باشد، مرکز مدیریت و پایش اقدامات درمانی دانشگاه، بیمار کرونای نیازمند بستری را به نزدیکترین بیمارستان هدایت می کند، ادامه داد: با برنامه ریزی و همراهی مراکز درمانی استان، تا کنون موردی از عدم پذیرش بیماران کرونا گزارش نشده است.

استمرار بازدید های سَرزده و شبانه از بیمارستان ها و مراکز درمانی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در بازدید از بخش های اختصاصی بیماران کرونا در بیمارستان های کوثر و دنا با بررسی روند پذیرش و درمان بیماران مشکوک و مبتلا به کووید ۱۹، نحوه ارایه خدمات درمانی به بیماران را ارزیابی کرد.

ایلامی گفت: با توجه به بحران همه گیری کرونا و شروع موج چهارم در استان، مراکز درمانی و بیمارستان ها با ایجاد بخش های موقت و جداگانه‌ با کارکنان و حفاظت فردی مجزا، خدمات درمانی لازم را به این بیمارن ارایه می دهند.

وی با اعلام حمایت مجموعه معاونت درمان دانشگاه از این مراکز درمانی، اضافه کرد: نحوه خدمات رسانی به بیماران کرونایی و غیر کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه به طور مستمر مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

ایلامی روند خدمت رسانی به بیماران را در این مراکز درمانی مطلوب عنوان و از تلاش تیم مدیریت و کارکنان این بیمارستان ها قدردانی کرد.

این مقام مسول در دانشگاه نسبت به روند صعودی موارد ابتلا و بستری در استان هشدار داد و با توجه به چرخش گونه جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی در استان که با شدت سرایت و ابتلای بالاتری همراه است، لزوم رعایت نکات بهداشتی به ویژه استفاده مداوم از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی، پرهیز از دورهمی های خانوادگی را مورد تاکید قرار داد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بهداشت و سلامت ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بهداشت و سلامت اخبار کنکور مراکز درمانی و بیمارستان ها دانشگاه علوم پزشکی بیماران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال