Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، در آغاز رقابت‌های بین‌المللی جودو در ترکیه تیم ملی کشورمان توسط علی رضا خجسته جودوکار البرزی صاحب مدال برنز شد.

در آغاز رقابت‌های بین المللی جودو کم‌بینایان در تورنمت ترکیه علی رضا خجسته در وزن منهای 73 کیلوگرم در دور نخست رقیب الجزایری خود را شکست داد.

در دور دوم رقابت حریف قزاقستان از پیش‌رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد؛ در این مرحله از پس نماینده‌ای اوکراین بر نیامد مسابقه واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نماینده البرز ناامید نشد و برای کسب مدال برنز تلاش خود را کرد و در ادامه دو رقیب قزاقستانی خود را شکست داد و در سکوی سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/ش/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه جودو مدال برنز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید