Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@03:24:57 GMT

اعلام قیمت زولبیا و بامیه ویژه ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۲۰۱۶

اعلام قیمت زولبیا و بامیه ویژه ماه رمضان

علی بهره‌مند در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار کرد: خوشبختانه کمبودی در زمینه تامین مواد اولیه به ویژه روغن و شکر در بازار وجود ندارد و دولت نیز اقدام به توزیع سهمیه به قنادان کرده است.

بیشتر بخوانید: 

اختلاف 300 هزار تومانی قیمت روغن مورد نیاز قنادان در بازار / دوگانگی در اعلام صنف قنادان در گروه‌های صنفی کرونا

وی تصریح کرد: خوشبختانه کمبودی در زمینه تهیه روغن وجود ندارد اما شاهد فاصله قیمتی بین نرخ دولتی و بازار آزاد هستیم به طوری که قیمت دولتی هر حلب روغن 16 کیلویی حدود 180 هزار تومان است و همین محصول در بازار آزاد حدود 400 هزار تومان فروخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌مند گفت: سهمیه ای که دولت برای در نظر گرفته، کفاف میزان تولیدات اعضای صنف را نمی دهد بنابراین مجبوریم روغن را از بازار آزاد تهیه کنیم.

وی افزود: اعضای صنف می توانند شکر را از درب کارخانه به قیمت 11هزار و 500 تومان تهیه کنند که با توجه به هزینه حمل و نقل بیش از 12 هزار تومان باید برای هر کیلو شکر در نظر گرفت و گفتنی است شکر در بازار آزاد هزار تومان بیش از این میزان به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران درباره وضعیت کاری صنف قنادان با توجه به تعطیلات اجباری کرونایی توضیح داد: خوشبختانه روز گذشته و بر اساس آخرین نامه ای که از سوی اتاق اصناف تهران منتشر شد قنادان همانند سال قبل، جزو مشاغل گروه یک در نظر گرفته شدند بنابراین بر اساس نامه اتاق اصناف تهران و همچنین ستاد کرونا ،همکاران ما می توانند در تعطیلات کرونایی به فعالیت خود ادامه دهند.

بهره‌مند تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و استقبال از شیرینی خاص این ماه، میزان فروش و فعالیت قنادان بیشتر از سایر ایام سال می شود بنابراین انتظار داریم در روزهای آینده شاهد رونق بازار همکاران خود باشیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه سال های قبل شاهد بوده ایم که واحدهای صنفی بی نام و نشان در ماه رمضان نسبت به فروش زولبیا و بامیه اقدام می کنند که هیچ نظارتی بر نحوه تهیه این محصولات و فعالیت فروشندگان آن وجود ندارد و ممکن است سلامت شهروندان به خطر بیافتد.

بهره‌مند خطاب به مردم و شهروندان توصیه کرد: با توجه به تجارب سال های قبل شهروندان عزیز دقت کرده تا زولبیا و بامیه را از واحدهای صنفی مجاز و دارای پروانه کسب تهیه کنند .

223224

کد خبر 1503743

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شیرینی و شکلات تنظیم بازار ماه رمضان هزار تومان بازار آزاد بهره مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری شامگاه چهارشنبه در کارگروه پسماند استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی حوزه پسماند عادی و صنعتی و پدیده ریزگردها در استان، عنوان کرد: بکارگیری همیاران محیط زیست در ایام اربعین حسینی (ع) در حفاظت، پیشگیری و فرهنگ‌سازی محیط زیست ضروری است.

وی تاکید کرد: به عنوان یک ضرورت و اقدام اساسی باید تفکیک زباله از مبدأ در دستور کار شهرداران و دهیاران قرار گرفته و سند جامع مدیریت پسماند استان تهیه و مبنای اقدامات آتی قرار گیرد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام اعلام کرد: در استان روزانه ۷۷۴ تن زباله عادی تولید شده و سالانه ۵۸۷۰ تن زباله صنعتی و ۷۳۰ تن زباله عفونی تولید می‌شود.

هژبری گفت: مکان‌یابی جایگاه پسماند ویژه که از سال ۸۶ شروع شده بود در پایان سال ۱۴۰۲ نهایی شد و ۲ نقطه در استان برای پسماندهای ویژه اختصاص یافته که بایستی زمینه حضور سرمایه‌گذار برای احداث و بهره‌برداری آن‌ها فراهم شود.

کد خبر 6094800

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)
  • آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری
  • (ویدیو) طرز تهیه کرپ سیب‌زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود