Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:20:28 GMT

سارقان ۳.۵ کیلو طلا در خاتم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۲۰۲۷

سارقان ۳.۵ کیلو طلا در خاتم دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی دهشیری، پیش از ظهر یک‌شنبه در جمع خبرنگاران گروه رسانه و عدلیه استان یزد اظهار داشت: این اقدام با بررسی‌های هوشمندانه و کم کردن دایره مظنونین توأم با اقدامات اطلاعاتی به ویژه پیگیری و حضور میدانی و شبانه روزی دادستان عمومی و انقلاب خاتم و همکاری مجموعه حفاظت و اطلاعات صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اصل سرقت، دو سال و نیم پیش رخ داده بود و به واسطه اینکه سرقت به صورت حرفه ای انجام شده بود و هیچ سرنخی وجود نداشت، شناسایی و دستگیری مجرمان با روند طولانی همراه شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اقرار متهمین به انجام این سرقت، بیان کرد: حدود ۸۰۰ گرم از طلاجات که آب کردند در محل جاسازی شده کشف و بقیه که بعد از آبکاری فروخته و تبدیل به دو دستگاه خودروی سورای و دو دستگاه موتورسیکلت سنگین شده بود از منزل یکی از متهمان کشف و توقیف شد.

دهشیری ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری این مجرمان از تأکیدات مقام های ارشد قضایی بود و به لحاظ اینکه شبهه رخنه اطلاعاتی از درون سیستم می رفت، برخی از برنامه های عملیاتی با کندی و برخی از معذوریت ها همراه بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد، سرنوشت محتوم اعمال مجرمانه را رسوایی و دستگیری دانست و بیان داشت: تلاش بی وقفه مسئولان قضایی، امنیتی و اطلاعاتی بر به نتیجه رساندن پرونده های مطروحه و به دام قانون گرفتار کردن مجرمان است.

کد خبر 5186573

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 گرگان اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زور گیرشمیرانات درحین سرقت وکشف سه دستگاه گوشی ایفون سرقتی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین درحین سرقت وتعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی باشلیک به لاستیک موتور دستگیر شده وبه کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شد افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌کنند ومتواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده وموفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون ویک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصاً تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان به اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد. ومتهمین تحویل پایگاه یکم اگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر