Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همانطور که خیلی از کارشناسان فوتبال پیش بینی می‌کردند، شهرداری آستارا پدیده نیم فصل نخست رقابتهای لیگ دسته اول، با آغاز نیم فصل دوم دچار افت شد و با اینکه هنوز با ۳۱ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد، اما شرایط این تیم به گونه‌ای است که بعید است بتواند به رقابت با دیگر تیم‌های مدعی برای صعود به لیگ برتر ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس کرمان صدرنشین فعلی این رقابت‌ها فعلاً با نتایجی که در نیم فصل دوم به دست آورده، با حاشیه امنیتی مناسب در صدر جدول قرار دارد و فاصله خود را تا حدودی با تیم‌های تعقیب کننده افزایش داده است. کرمانی‌ها بعد از امتیازاتی که برابر هوادار و استقلال خوزستان در هفته‌های شانزدهم و هفدهم از دست دادند، دو پیروزی با ارزش و متوالی مقابل گل ریحان و شاهین بوشهر به دست آوردند تا به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، فجرسپاسی، استقلال خوزستان و شهرداری آستارا با ۳۱ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند و نزدیک‌ترین و اصلی‌ترین تعقیب کنندگان تیم صدرنشین هستند.

مس کرمان، فجرسپاسی و استقلال خوزستان که در سه رده بالای این جدول قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد اصلی‌ترین رقابت برای صعود به لیگ برتر بین این سه تیم خواهد بود، نه تنها سابقه سال‌ها حضور در لیگ برتر را دارند، بلکه حتی سابقه حضور جام باشگاه‌های آسیا را هم دارند. در این میان استقلال خوزستان یک بار هم قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده است.

دیدارهای هفته بیستم لیگ دسته اول روز سه شنبه ۲۴ فروردین برگزار می‌شود که تیم مس کرمان در دیداری خانگی پذیرای شهرداری آستارا است. مسی‌ها حتی در صورت شکست در این بازی خانگی، باز هم صدر جدول را از دست نخواهند داد.

کد خبر 5186309 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال لیگ یک فوتبال باشگاه مس کرمان تیم فوتبال استقلال خوزستان شهرداری آستارا تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران کسب سهمیه المپیک فدراسیون فوتبال جودو علیرضا دبیر شهاب الدین عزیزی خادم ویروس کرونا استقلال خوزستان صدر جدول لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی بانوان و آقایان به میزبانی مازندران و اصفهان در حالی برگزار می شود که تنیسور‌های حاضر در جدول اصلی، حریفان خود را شناختند.   در پایان جدول مقدماتی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان که در زمین‌های ۲۲ بهمن اصفهان برگزار می‌شود پس از انجام ۱۶ مسابقه، بردیا ضیایی، پارسا یزدخواستی، محمد مهدی ابجدپور، کسری صفوی همامی، امیر طا‌ها دهقانی، آرین حسین پور مطلق، امید رحیمی، محمود جمالیان، امیر حسین محمودی، سید محمد صالح امامی، علی رضا ابراهیمی، آرمین گندمانی، صادق شاه سنایی، یاشار زینلی و سهیل همتی جواز حضور در جدول اصلی را بدست آوردند و از امروز با انجام ۳۴ مسابقه با هم دیدار می‌کنند.   همچنین جدول اصلی این مسابقات در بخش بانوان نیز در زمین‌های راکت کلاب برگزار شد و با انجام ۲۰ دیدار، بازیکنان حاضر در راند نخست به مصاف حریفان خود رفتند و امروز با انجام دیدار‌های باقی مانده، راند یک بازی‌ها به پایان می‌رسد.   مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان و بانوان ۱۴ تا ۲۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس ۲۲ بهمن اصفهان و راکت کلاب مازندران در حال برگزاری است. سرداوری مسابقات آقایان بر عهده حسن لاچینانی و مسابقات بانوان بر عهده شبنم کمالی است.

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای