Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر با اشاره به تدوین برنامه‌های مذهبی و معنوی در ماه مبارک رمضان گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر رسالت خود را در این حوزه با تولید و پخش برنامه‌های مختلف مذهبی به خوبی عملیاتی کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در آیین رونمایی از 50 هزار دقیقه ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در صدا و سیمای مرکز بوشهر در ارتباط تصویری با قدردانی از صدا و سیمای بوشهر اظهار داشت: رسالت رسانه ارائه فضیلت‌های ماه رمضان به دیگران است و صدا و سیمای مرکز بوشهر در این سال ها رسالت خود را در این حوزه با تولید و پخش برنامه‌های مختلف به خوبی عملیاتی ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به کیفیت ساخت و مخاطب‌پسندی بودن برنامه‌های مذهبی و معنوی در صدا و سیمای مرکز بوشهر تصریح کرد: تداوم ساخت این برنامه‌ها می‌تواند فضای ملی را تحت تاثیر قرار دهد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به خیر و برکات ماه مبارک رمضان این ماه را زمان نجات انسان و فرصتی برای پردازش شخصیت انسان دانست و تاکید کرد: باید از این فرصت برای رشد و کمال در همه ابعاد استفاده شود.

صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: در برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان حفظ سلامت مردم و رفع مشکلات اقتصادی در اولویت قرار گیرد و صدا و سیما می‌تواند در این حوزه هم مثل عملکرد جهادگرانه در ترویج مواسات و همدلی و مبارزه با کرونا نقش اثرگذار خود را به خوبی ایفا کند.

دبیر ستاد امر به معروف مازندران: درب اماکن مذهبی استان در ماه رمضان نباید به روی مومنان بسته شودبرنامه‌های سحر، افطار و سریال‌های رمضانی تلویزیون مشخص شدند/ مناجات‌خوانی مداحان سرشناسمساجد و اماکن مذهبی خوزستان در ماه رمضان تعطیل نمی‌شوند‌

در این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه این مرکز در ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای تهیه و پخش می‌کند افزود: در ماه مبارک رمضان صدا و سیمای استان بوشهر بیش از 50 هزار دقیقه برنامه قرآنی و مذهبی رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی ملی و فراملی پخش می‌کند.

سید حسین ناظر تصریح کرد: از این میزان ویژه برنامه ماه مبارک رمضان 33 هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، 15 هزار دقیقه در تلویزیون و 2 هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی آماده پخش است.

وی با اشاره به شرایط ویژه کرونایی و برپایی مراسم ترتیل‌خوانی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: امسال برای دومین سال پیاپی ویژه برنامه نوای ملکوتی مشتمل بر ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن کریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بدون حضور مردم و آراسته شده با عکس‌های شهدای انقلاب اسلامی از حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به صورت زنده قبل از افطار و از امامزاده محمد باقر (ع) بعد از سحر از رادیو و تلویزیون بوشهر پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال به نام بوشهر پایتخت قرآنی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امسال برای نخستین بار برنامه تلویزیونی ترنم وحی مسابقه قرآنی ویژه خواهران و برادران کانون‌ها و موسسات قرآنی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهیه و آماده پخش در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/190/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صدا و سیمای مرکز بوشهر ماه مبارک رمضان بوشهر با اشاره هزار دقیقه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: آموزش و پرورش از دید مقام معظم رهبری در صدر تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر انسان سازی را هدف اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: اداره آموزش و پرورش استان بوشهر توانست با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای معلمان و مدیران جایگاه سیزدهم کشور را از آن خود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر و تعامل گسترده آموزش و پرورش این استان با سایر ادارات باعث شده تا اداره آموزش و پرورش استان در شرایط خوبی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان از تخصیص اعتباری خوب برای این اداره در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده تعداد ۱۰۰ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و افتتاح شود.

کد خبر 6095236

دیگر خبرها

  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت