Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:45:25 GMT

یک استقلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۲۸۳۶

یک استقلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد حبیبی نژاد اظهار کرد: جهانبخش جعفری سرمربی پیشین نفت و گاز گچساران به دلایل نامعلومی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در نیمه دوم  رها کرده  و به تیم دسته سومی بعثت کرمانشاه پیوست.

 وی با بیان اینکه تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باید از 5 فروردین ماه برای ادامه مسابقات لیگ دسته 2 در 22 فروردین ماه باید آغاز می‌شد، گفت: متاسفانه تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تاخیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  گفت: برای ادامه تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در این مدت  موقتا از ظرفیت  مربیان بومی استفاده شده تا سرمربی جدید به تیم معرفی شود.

 حبیبی نژاد اذعان کرد: با توجه به شرایط خاص تیم نفت وگاز گچساران از یک سرمربی نام آشنا در فوتبال کشور در کنار مربیان بومی استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد : سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  به اردوی این تیم در کرمانشاه اضافه شده است.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  ادامه داد:  اصغر طالب نسب  بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال تهران سابقه بازی در تیم های پاس و پیکان تهران،سپاهان اصفهان را در کارنامه خود دارد که به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچسارانی منصوب شد

این سرمربی شاغل در لیگ دسته دوم سابقه مربیگری  در تیم های کاوه تهران در لیگ یک و پیام (کازرون) فارس در لیگ دو استقلال جنوب تهران و صعود به لیگ یک را نیز در کارنامه دارد.

 به گزارش فارس، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در دور برگشت لیگ دسته دو فوتبال کشور امروز به مصاف تیم تیم آوالان کامیاران  رفت.

تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در این دوره از رقابت‌ها تاکنون با انجام 13 دیدار ، 3 برد، 9 باخت، یک تساوی و با کسب 10امتیاز  در رده های انتهای جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است

مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور در 2گروه 14 تیمی برگزار می شود.

گفتنی است: تیم نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک کشور در گروه Aقرار گرفته است.

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌هایی همچون علم وادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان،  ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امیدگناوه، ویستاتوربین تهران، و محتشم تبریز به رقابت خواهد پرداخت.

انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال نفت تیم ملی ایران گاز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فوتبال کشور لیگ دسته دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان

سابرینا ویتمن در فوتبال آلمان تاريخ ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه اینگولشتات که در لیگ دسته ۳ فوتبال آلمان حضور دارد پس از اخراج مایکل کلنر، سابرینا ویتمن را تا پایان فصل به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی کرد تا او بدل به نخستین سرمربی زن تاریخ فوتبال حرفه‌ای آلمان بشود.

 این در حالی است که از ماه نوامبر گذشته، ماری لوئیز اتا به عنوان مربی و دستیار در یونیون‌برلین شروع به کار کرده بود تا بدل به نخستین مربی زن در بوندس‌لیگا شود اما ویتمن، حالا هدایت یک باشگاه را به تنهایی در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد