Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس مینایی بعداز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل ضمن اشاره به شیوع پیک چهارم کرونا، اظهار کرد: برگزاری هرگونه مراسم از جمله جشن عروسی، عقد و عزا در شهرستان ممنوع است و در صورت تخطی از این امر مطابق مقررات ستاد مقابله با کرونا، برخورد خواهد شد. 

وی با تاکید بر رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، جدی گرفتن استفاده از ماسک در مراکز عمومی و پرخطر، عدم تجمع و برگزاری مراسمات را یادآور شد و از عموم مردم خواست در راستای مبارزه با این بیماری، مسؤولان و کادر درمانی را یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اصلاندوز بیان کرد: از صاحبان عزا خواست هزینه احسانات مراسم ختم را صرف امور خیریه، رفع نیازهای مستمندان و کارهای خیر نمایند یا در قالب کمک مومنانه در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی قرار دهند.

وی گفت: این روش باید در جامعه نهادینه شود تا صاحب عزا دغدغه پذیرایی و اطعام با هزینه سنگین را نداشته باشند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: مراسم ختم بیماری عقد عروسی فرماندار اصلاندوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود